Przeniesienie napędu
: SILNIK + PRZENIESIENIE NAPĘDU W TERENIE - REWELACJA
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Najlepsza jednostka wystepujaca w tym modelu i praktycznie nieawaryjna przy prawidlowej eksploatacji.
3,0
Skrzynia biegów
jak zimny 2 lekko chaczy ale to normalne w tych modelach reszta bez zastrzezen
4,0
Układ jezdny
Troche nosi na koleinach ale to wina szerokich opon 235, na rownej powierzchni wyjatkowo stabilny.
Komfort
5,0
Widoczność
rewelacja
4,0
Ergonomia
wszystko poprawnie rozmieszczone bez zbednych bajerów
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie wporzadku klima troche za slaba
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Naprawde duzo miejsca dla ludzi i z przodu i z tylu nie liczac wsiadania do tylu bo jest to troche uciazliwe (wersja 3D)
4,0
Wyciszenie
Ja na terenowke i dieselka jest naprawde ok, zwlaszcza przy cieplym silniku
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednio 10l/100km i uwazam ze bardzo dobrze jak na taki silnik
Ceny napraw przyzwoite zwlaszcza poza ASO, a w ASO tez mozliwie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Rasowa terenówka za niezbyt wysoką cene, w teren polecam zwlaszcza wersje 3D, naprawde duza roznica do dlugiej 5D ktora sie lepiej sprawuje na dluższych tracach.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasem cos tam trzeszczy na kokpicie ale to kwestia hiszpanskiego montazu jak mniemam, zacina sie opuszczanie przedniej szyby,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik bezawaryjny w przeciwienstwie do jego osprzetu: wymieniono pompa wody, regulacja wtryskiwaczy, costam z komputerem wtrysku(regulacja)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 i TDi 125KM 92kW
[l/100km]