Tak naprawdę to 4+. Jedyny mankament to kłopoty ze zbieżnością , nawet serwis nic nie pomógł, ale radzę sobie - ustawiam zbieżność co 10 tys. km i wszystko jest ok. Esteci mogą się czepiać plastików we wnętrzu ale to kwestia gustu. Terrano nie jest autem dla szpanerów , jest to typowe auto do ciężkiej pracy i w tej kategorii uważam że jest liderem.
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na tę moc i ten silnik przy tej masie to ok!
4,0
Skrzynia biegów
nigdy nie było problemów
4,0
Układ jezdny
nie daję 5 ponieważ są kłopoty ze zbieżnością - to chyba wada konstrukcyjna
Komfort
5,0
Widoczność
rewelacja
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
co ja nim nie przewoziłem
4,0
Wyciszenie
Jak na "woła roboczego" to ok!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 13 ltr ale co dziwne na trasie zawsze 9-9,5ltr przy 180km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym segmencie to najlepsza oferta na naszym rynku
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeżdżę nim od nowości i wymieniałem tylko regulator napięcia , zawsze pali