Zanim się zdecydujecie na to auto, musicie wiedzieć czego się spodziewacie. To nie wyścigówka czy auto rodzinne. Da się oczywiście spełniać te funkcje ale w jakości dalekiej od standardów. Za to w lesie albo w górach radocha ogromna. Jeśli wasze pośladki nie są za delikatne i uszy za czułe to będziecie zadowoleni z auta, tak jak ja jestem....
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak na takie ciężkie auto to silnik mógłby być nieco mocniejszy i elastyczniejszy. O kulturze pracy lepiej nie wspominać. Na wyższych obrotach łomot, za to na jałowym prawie go nie słychać...
4,0
Skrzynia biegów
Wszystkie biegi na swoim miejscu, dobrze zestrojone. Reduktor rekompansuje brak mocy silnika.
4,0
Układ jezdny
Jak ktoś kupuje terenówkę a nie SUVa to musi się liczyć z tym, że na naszych drogach tzw. asfaltowych, usianych dziurami będzie podskakiwał. W terenie twardo ale nadzwyczaj stabilnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Problem z parkowaniem tyłem załatwiłem czujnikami cofania i teraz parkuję na 2-3 cm.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Siedzenia jak dla mnie trochę za krótkie ale ja duży jestem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Odwykłem wprawdzie od takich prymitywnych przełączników ale i ogrzewanie i klima bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dość choć mam 3D. Dzieci polubiły nawet wchodzenie przodem.
2,0
Wyciszenie
Oj głośno, za głośno. Chyba coś pokombinuję. Najprawdopodobniej nieoryginalny tłumik się awanturuje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tak nieaerodynamiczne pudło i moją ciężką nogę w połączeniu z nienajnowszą konstrukcją silnika jest do przyjęcia. Gazowanie tego byłoby przestępstwem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Może to dla tego tak wysoko oceniłem, że gniłem 3 miesiące w internecie, znalazłem, przywiozłem i wyszło tanioa wyjątkowo ładnie się prezentuje. Nie widać, że taki stary...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tylko nie do autoryzowanego serwisu. Nic nie wiedzą i najchętniej wymienialiby wszystko jak leci nie wyłączając tego, co się da naprawić.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko nie do autoryzowanego serwisu. Nic nie wiedzą i najchętniej wymienialiby wszystko jak leci nie wyłączając tego, co się da naprawić. Uwaga na sprzęgiełka piast - drogie i delikatne. Nie dajcie się zwieść serwisowi Nissana. Najczęściej psujące się pierścienie można kupić osobno za ok 250zł. Całe sprzęgiełko kosztuje 2800zł :-(
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 i 12V 118KM 87kW
[l/100km]