Silnik
: Spisuje sie bardzo dobrze i jeszcze raz się powtórze nieczekać do ostatniej chwili z wymianami.Pamietaj on zastępuje ci nogi i kij w górach
4,0
Całokształt
Jeżdze nim po Norwegi od 2 lat i nawet ne zaprotestował choc nieraz sypiemy na wysokości 1500na p.m.jestem zadowolony jedyny mankament to to że jak słyszałem jest dość skomplikowany w przeróbkach do OFF-ROAD a mazy mi sie wyprawa do Rumuni
Wrażenia
4,0
Silnik
Niepowiem jak to w takim modelu przeznaczonym dla rolnictwa praca silnika jest dość głośna ale cholender niezawodna.wystarczy dbać o podstawowe części i niema bata daje rade.A do rolnictwa bo do tego go przystosowano japońskie pola uprawne
4,0
Skrzynia biegów
Czasem mnie drazni nieprawidłowa synchronizacja może za bardzo go męcze
3,0
Układ jezdny
A więc z mojej strony to mogę powiedziec tyle iż w cięższym terenie bez dobrych opon i załączonych napędów nie startować na drodze jestem zadowolony naprawde nasmigałem kilometrów nie jak wielu moze ze 2tysiaki ja mam za sobą na trasie asfaltowej 70 tys i w terenie z 5 tys więc niema dlamnie żadnego porównania.Jak w wielu terenówkach na nawet średnio ślizgiej nawieszchni ucieka dupsko nawet dzisiaj gdy wracałem z nad morza północnego musiałem uważas.Ale to norma z lekkim tyłem
Komfort
3,0
Widoczność
No i tu sie można wsciec bo jak w zakrety ciasne się wcinamy niestety krawężnika niewidać
3,0
Ergonomia
Niejest najgożej
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
No ..wiec moja opinia należy sprawdzić wszystkie zapadki bo po wielu latach pracy zacinają się i ostatnio mnie to kosztowało jazde 1700 km z ciulowym nawiewem.Uwaga na silnik wentylacji (zsczotki i komutator) dać sprawdzić
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez jaj miejcsa jest dość wiele jak komuś brakuje niech kupi Stara
3,0
Wyciszenie
Do dupy na wstępie jazdy potem sie stabilizuje ale przecież to terenówka i to nie młody rocznik a nie stabilny fajny wygodny opel senator rocznik 2010
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no i tu mam wiarygodne trasy i przeliczniki.Więc trasa 1250 km w tym trasa asfaltowa w tereni zróżnicowanym (nie góry)szybkość średnia 120 km nie więcej na godz 9,4.250 w wysokich górach do 900 nad po.mo.10 na sto bez napędów patrol niech sie chowa.Miasto 10.6 na sto.Na napędach 12 do 15.Panie i Panowie wymieniac w odpowiednim czasie filtry olej i ważne nasze bilki niemaja filtra przeciwpyłowego poysł mechanik może zamontować sam dobierając sobie jakiś(miejsze spalanie)Dbac oto
3,0
Stosunek jakość/cena
Tak sobie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
A więc daje Hłop rade jak na Japońca przystało jesli dbamy o okresowe wymiany, kontrole silnika i podwozia czyli części jezdnych to niema bata na niego może jest toporny ale tyle razy wyciągną mnie z opresji że kocham go choc nieraz tak wsciekły byłem na niego ze niepytajcie.Usterki to tylko z winy kierowcy niedopatrzenie spużnienie z kontrola sezonową i jeszcze jedno posiadam model japoński nie włoski czy inny!! ORYGINŁ
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Niemiałem
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 D 4WD 99KM 73kW
[l/100km]