Przeniesienie napędu
: nie katować skrzynki biegów to nie wyścigówa
5,0
Całokształt
polowałem na tą furkę i w końcu mi się udało... gdyby nie spalanie to auto idealne
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniczek pracuje bardzo przyjemnie... w końcu to V6 :) poza tym podczas jazdy jest miło posłuchać jego dźwięków. Kręci się bardzo wysoko i już od dołu dobrze targa auto do przodu :)
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynka ok ale przydałyby się dłuższe biegi i może 6 przełożenie... ale to w końcu terenówa a nie limuzyna więc bardziej sprawdzają się krótkie biegi.
5,0
Układ jezdny
Bardzo miło pływa i tłumi... mało czuć że jedzie się przy 80 przez przejazd kolejowy hehe
Komfort
4,0
Widoczność
Na boki i przód maniana ale do tylu już słabiej... (wersja long)
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i topornie co mi się bardzo podoba
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nic dodać nic ująć działa jak należy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku jak w salonie... jechałem kiedyś w 6 osób i nie narzekały
3,0
Wyciszenie
starsza konstrukcja dla twardzieli więc nie przejmowali się za bardzo wyciszaniem
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik duży lubi pojeść niestety. Części natomiast śmiesznie tanie! napraw brak bo nic mi się jeszcze nie zepsuło :) odpukać
5,0
Stosunek jakość/cena
jak auto zadbane to cena wyższa co tu dużo gadać
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma pierdołek więc nie ma się co psuć
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie zanam takich słow jak naprawa... wszystko bardzo proste i takich rozwiązan powinni się trzymać. Im więcej elektroniki tym gorzej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i 4WD 148KM 109kW
[l/100km]