swietne autko, mimo wieku wozi mnie dzielnie i co najwazniejsze ekonomicznie. mam nadzieje ze bezpiecznie :-)
Wrażenia
4,0
Silnik
zadnych problemów z silnikiem, jedyne do czego mozna sie przyczepić, to male problemy z układem chłodzenia, było troche problemów z zapowietrzeniem i termostatem
5,0
Skrzynia biegów
świetnie działa, żadnych haczków, płynnie i precyzyjnie mimo wieku.
4,0
Układ jezdny
dość miękkie, ale z powodzeniem daje rade na polskich drogach, tak na kostce i dziurach ( wrocław ), jak i na trasie z wybojami i zakretami ( sudety )
Komfort
5,0
Widoczność
wręcz doskonała, cienki słupek - zadnego porownania, wczesniej jezdzilem puntem i lanosem - tam była masakra, tutaj pełen komfort.
4,0
Ergonomia
japońskie wykonanie i projekt, na dziś troche spartańskie, jednak wszystko pode ręką i oczywiste. nie trzeba instrukcji obslugi zeby od razu wiedziec gdzie co jest. Fotele dobrze regulowane, kierowcy w wielu plaszczyznach, mozna regulować nachylenie siedziska ( super )
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dość szybko sie nagrzewa, łatwo usunąć skroploną pare, mocne obroty dla dobrej wentylacji
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasażer - komfort, z tylu troche malo miejsca na nogi, szczegolnie dla wysokich.
3,0
Wyciszenie
niestety - silniczek diesla daje o sobie znak, ja lubie to mruczenie... ale wiem ze nie kazdy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto ma 12lat i pali 4,5l ON w trasie. bylem w szoku, w miescie okolo 6l ( przy spokojnej jezdzie bez szalenstw - nie ten wiek auta )
5,0
Stosunek jakość/cena
za cene do 10k mozna miec w miare swierze auto, wykonane z japońską solidnościa i co najważniejsze bezawaryjne. polecam oszczednym, w wersji wagon oszczednym rodzinom :-)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic szczegolnego, szyberdach troche cieknie, ale pomogl silicon.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przerdzewialy przewody hamulcowe
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D 75KM 55kW
[l/100km]