model z napędem 4x4 i ABS
na gazie troche slabszy niz na benzynie ale jak sie depnie to rwie sfalt wszystkimi 4 kołami
4,0
Skrzynia biegów
nie zawsze wsteczny wskakuje, trzeba puścić sprzęgło, wcisnąć z powrotem i ok
5,0
Układ jezdny
2 x drążki stabilizacyjne i nowe amortyzatory dają niezły efekty - prowadzi sie genialnie - w zimie można bączki nim porobić na lodzie bo ma 4x4. w zakrety wchodzi przy 60 km/h i nic.
Komfort
5,0
Widoczność
duża tylna szyba - w ogóle wszystkie duże
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ciepełko - czasami to trzeba rękę cofnąć tak grzeje - w lecie fajnie dmucha.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu troche mało miejsca dla kierowcy - wsiadanie utrudnione - reszta ok
3,0
Wyciszenie
przy 120km/h wyje jak wyścigówka trzeba podgłośnić radio.
na miescie bardzo przyjemna praca - cichutko
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
potrafi spalić około 12 l gazu na 100 w lecie na miescie a w zimie nawet do 15 l/100 - na trasie po równo około 8,5 l/100 LPG (często jeżdże w długie trasy.
- oleju nic nie bierze - ani kropli - wymiana to około 60zł z filtrem.
- amortyzatory to 450 /szt.
- tarcze hamulcowe - tył 260zł
przod 300 zł z klockami
- linka prędkościomierza 200 zł z naprawą
- reszta działa bez zarzutu
5,0
Stosunek jakość/cena
chce go sprzedac - duzo rzeczy wymienilem wiec jest jak nowy - niestety potrzebuje pieniedzy
- ocena rzetelna. drkawik@wp.pl
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to japończyk
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
linka od prędkościomierza - 200 zł´
nic pozatym
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 4WD 90KM 66kW
[l/100km]