Inne
: niezawodność i jakość wykonania (nic nie skrzypi, stuka i.t.d. we wnętrzu)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: ach ta rdza na tylnych błotnikach
Inne
5,0
Całokształt
jak na model robiony od ´91 prawie że rewelacja. wg mnie niemeckie "taborety" typu Golf z tego okresu, nie wspominając o francuzach czy włochach są kilka lat świetlnych za Nissanem i innymi japońcami
Wrażenia
4,0
Silnik
z jednej strony 75 KM-ów to trochę mało jak na taki samochodzik(dlatego ocena 4), z drugiej jak na tak małą pojemność i moc to silniczek radzi sobie całkiem dzielnie.
kultura pracy:ok, fajnie brzmi jak wchodzi na obroty
5,0
Skrzynia biegów
dla mnie skrzynia w tym aucie to rewelacja, jedyny mały minusik to "hacząca" dwójka na "zimno".
to mój drugi N14 i w porzednim było to samo-podobno taki urok tych aut.
4,0
Układ jezdny
nie narzekam(i oby tak zostało)
Komfort
3,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
jak dla mnie wszystko jest czytelne i na swoim miejscu. nie lubię "fajerwerków" we wnętrzu i dlatego to auto podoba mi się.
jest tylko jedna rzecz która bardziej mnie śmieszy niż przeszkadza:fabryczny elektryczny szyberdach i szyby na korbkę
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wg mnie trochę słabo "ściąga" parę z przedniej szyby
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2 minusy:
1.krótka kanapa z tyłu
2. niewygodne fotele
5,0
Wyciszenie
dla mnie ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie LPG
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na 12 letni samochód z przebiegiem ponad 200k-rewelacja
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem żadnych
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]