Samochód łącznie z instalacją kosztował 12 tyś. Wyposażenie - pełna elektryka. Wygląd - lepiej wewnątrz. Porównując do Golfa II, którego miałem poprzednio to różnica w cenie odzwierciedla stan faktyczny (sprzedałem go za 4,5 tyś - za tanio :-) i to jeszcze z instalacją LPG). Golf barał olej jak szalony w nissanie jak wlałem pod kreseczkę tak jest nadal.
Wrażenia
5,0
Silnik
Powyżej 3,5 tyś bardzo przyjemnie.
4,0
Skrzynia biegów
W zimie haczy przy wrzucaniu 2 biegu.
5,0
Układ jezdny
Jak po szynach.
Komfort
5,0
Widoczność
Kombi - jeżeli bez bagażu to super.
4,0
Ergonomia
Mam 184 cm - prawe kolano niestety zawadza :-)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie poparzymy się przy włączonym ogrzewaniu (w moim ex Golfie II zdecydowanie cieplej). W zimie trzeba przejechać te 1,5 km żeby poczuć ciepełko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam na tylnej kanapie 2 foteliki i jak 2,5 letni syn ma humory to kopie mnie po plecach, roczny jeszcze nie dosięga. Bagażnik (kombi) ok.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 3 tyś dość głośno. Do 120 km/h przyjemnie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam instalację LPG sekwencyjną BRC. Poprzednią II generacji musieli wymontować bo działy się cuda - nieporozumienie. Wszystkie tankowania zapisuję. Trasy zawsze to ok. 40%miato+60%trasa (ale co to za trasa na Śląsku). Spalanie: 7,3÷10,2 l/100km - bardzo dużo zależy od stacji. Średnia z 20 tankowań (prz instalacji sekwencyjnej)to 8,8 l/100 km. Na instalacji II generacji spalał nawet do 13 l/100 km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nietety ostatnio siadł spryskiwacz tylnej szyby i nietety nie jest to bezpiecznik. Auto ma 12 lat a poza tym działa wszystko łącznie z sygnalizacją dźwiękową włączonych świateł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przejechałem na razie 20 tyś i odpukać.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]