Karoseria
: Najcześciej zjadane są drzwi przez korozje
4,0
Całokształt
Świetne auto za niewielkie pieniądze, tanie w utrzymaniu, doskonałe dla początkujących kierowców.
Pojemny bagażnik, dobra przestrzeń w aucie,małe spalanie,słabe wyciszenie wnętrza,opornie chodząca kierownica,świetny nadmuch,przejrzystość, dobry na wypady rodzinne za miasto i przede wszystkim niezawodny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na diesla OK, mógłby być cichszy przy rozruchu.
5,0
Skrzynia biegów
Niezawodna choć czasem wsteczny ciężko wrzucić.
4,0
Układ jezdny
Nieźle się trzyma drogi. Jak będę miał trochę kasy to wstawię mu alufelgi i poszerzane kapcie. Ciężko skręca się kierownicą, chyba nie ma wspomagania.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu. Przednia i tylna szyba bardzo przejrzysta.
3,0
Ergonomia
Jak na Japońca i tamte czasy myślę że OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ostro daje nadmuch :)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy i przedniego pasażera super, natomiast z tyłu standardowo, wysocy pasażerowie mają trochę gorzej z ułożeniem nóg przy dłuższej jeździe. Bagażnik bardzo pojemny.
3,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepsze ale nie ma tragedii.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oszczędny samochód, mały wkład finansowy względem eksploatacji.
5,0
Stosunek jakość/cena
Opłacalny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pali zawsze na dotyk, szczególnie w zimę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód nie miał nigdy żadnej poważnej usterki. Robione było po zakupie auta: spawana rura do środkowego tłumika, wymiana przewodu hamulcowego na nowy,naprawa blacharki drzwi, wymieniony alternator i klocki hamulcowe. Planuję zrobić: wymiana oleju i filtra w silniku, wymienić drzwi lub oddać do poprawy blacharskiej obecne, zabezpieczyć podwozie i układ wydechowy przed korozją,wymienić pierścień uszczelniający bo ufajdał mi silnik (znikomy wyciek), przepłukać układ i chłodnicę i zalać nowym płynem, może wyczyścić pompę wtryskową.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 D 54KM 40kW
[l/100km]