Auto uzywane przeze mnie w bardzo ciężkich warunkach,jeżdze nim po lesie nie szkoda mi tego samochodu, jest poobijane troche rdzy, ale za ta cene eksploatacji i kosztów utrzymania oraz niezawodnosci nie zamienie na zadnego terenowca. Jezdze 2 lata i będe dalej...
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo płynnie pracuje nawet na 5 biegu od 40 km/h przyspiesza, szał...
3,0
Skrzynia biegów
troche swoje przejechała, wyskakuje jedynka, zgrzyta wsteczny, ale cały czas pracuje bez remontu.
5,0
Układ jezdny
jestem bardzo zaskoczony jeżdziłem N14 i po 1 roku jazdy po lesie zawiecha do wymiany, a tu juz dwa lata i na przegladzie wszystko gra, nic nie wymieniam nic nie stuka, buczy tylko szkoda że brak wspomagania... wtedy byłaby bajka.
Komfort
4,0
Widoczność
przecietna jak w sedanie
5,0
Ergonomia
Auto na swoje 21 lat trzyma sie super, jest niezawodne, i kosztuje 1000 zł !!! jeżdze na BIO tankuje za 3,15zł i żadnych problemów ekologiczna jazda
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak na lata 90, choć dmuchawa dobrze dmucha.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
całkiem nieźle, w cztery osobi i bagaz ok
3,0
Wyciszenie
słabo, ale to przecierz diesel musi klekotać...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 4l/100km miasto 5l/100km , niezawodny bez żadnych drobnych usterek, przy 250 tys km wymieniona uszczelka pod głowicą i naprawiony alternator.
5,0
Stosunek jakość/cena
taniocha kupiłem za 1000 zł i dołożyłem 600. pali jeżdzi i bedzie jeżdził... za niecałe 2000 zł znajdz mi inne tak niezawodne i dobre auto?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak, nigdy nie zawiódł na drodze
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
alternator- mam dwa nissany i w każdym naprawiałem, przy 230 tyś sprzęgło, i uszczelka pod głowicą- skompresja poszła do wody, na tej uszkodzonej uszczelce przejechalem 2 tyś km tylko uzupełniałem wode.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 D 54KM 40kW
[l/100km]