na pewno sa lepsze vany pod wzgledem konfortu w bardziej ekonomiczne - ale ile one kosztuja w zakupie. Wiem tez ze sie psuja czesto duzo czesciej niz nissan
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na tak stara konstrukcje pracuje rewelacyjnie, nawet w zimie nie robia mu nic najwieksze mrozy
4,0
Skrzynia biegów
biegi przelancza sie plynnie, czym cieplensza tym lepiej
5,0
Układ jezdny
jakna dosc wysokie auto drogi trzyma sie dobrze, stabilny na zakretach, z tym ze tylny naped w zimie wymaga bardzo dobrych opon
Komfort
5,0
Widoczność
w jezdzie do przodu i do tylu mozna wjezdzac na wlos, wysokie siedzenie kierowcy ma tez swoje zalety w ruchu miejskim, parkowaniu.
4,0
Ergonomia
fotele dla pasazerow moglyby byc wygodniejsze, szczegolnie gdy sa oni dorosli nie maja nadzwyczajnych wygod, mam tu na mysli brak podparcia uda
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo wydajne ogrzewanie z rozprowadzeniem na tyl i niezaleznym sterowaniem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzen wystarczajaca
4,0
Wyciszenie
gdy ktos przesiadzie sie z benzyny to mu na poczatku troche glosno, ale to przeciez disel
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na vana i to bez turba to bardzo dobrze w lecie nie przekracza 8/100km w zimie przy duzych mrozach i jezdzie na niskich biegach z powodu oblodzenia jezdni nie przekracza 10/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
jezeli trafi sie dobre auto to mozna za nieduze pieniadze zdobyc przyzwoitego vana dla swojej rodziny, a i jazda w pojedynke to duza frajda, siedzac wyzej jezdzi sie duzo latwiej. Juz wiem dlaczego amerykanie tak lubia vany.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto niedozajezdzenia chociaz ma juz 10 lat na liczniku 120 tys, ale nie jestem pierwszym wlascicielem wiec ile tam naprawde jest km ? Szkoda ze zaprzestali ich produkcji bo kupilbym sobie takie samo tylko ze nowe