Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Sentra VI

Konkak, 14 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 135KM 99kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Nissan Sentra VI 2.0 i 16V 135KM 99kW 2006-2012 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Broniłem sie długo przed automatem, w tym wypadku zadziałał stosunek ceny do rocznika i klasy. Za te pieniądze nie da sie kupić młodego auta z małym przebiegiem w tej klasie, dlatego skusiłem sie na automat i jestem super pozytywnie zaskoczony, Skrzynia CTV sprawuje sie wyśmienicie. Nastepny też bedzie ze skrzynią atomatyczną o ile bedzie dobry stosunek ceny do reszty :)
4,0
Całokształt
Auto z rynku amerykańskiego, ale stosunek ceny do jakości wyśmienity. Kupiłem jako 2-latka za 37tys. z przebiegiem 9tys mil. Samochodzik jak nowy, jaki inny w tej klasie mógłbym za tyle kupić ?
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny i elastyczny
4,0
Skrzynia biegów
Trudno mi porównać, bo to pierwszy automat, ale to CTV i zbiera sie zdecydowanie lepiej niż inne wcześniej testowane. Nie ma problemu ze zmianą biegów przy wyprzedzaniu/przyspieszaniu. Silnik wchodzi na obroty w zależności od dynamiki nacisku na pedał gazu i odrazu dostosowuje biegi, nie zmieniaich już później tylko ciągnie na obrotach do czasu odpuszczenia gazu.
4,0
Układ jezdny
Bardzo stabilny w zakrętach, choć troszkę twardszy w porównaniu do Toyoty Avensis 2001
Komfort
4,0
Widoczność
W czasie jazdy dobra, a w czasie parkowania trzeba wyczuć długość pojazdu, bo niezbyt widać szczególnie tył auta.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod reką bez zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa znakomicie, nie wieje zbyt silnie i jest wrażenie jakby nie działała sprawnie, ale jak sie otworzy dzwi to dopiero jest efekt, poprostu działa tak jak powinna nie wieje zimnem, a obniża temperaturę. Ogrzewanie też bez problemów, choć przydałyby sie podgrzewane lusterka.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duży i ustawny bagażnik jak na sedana, choć troszkę trudniejszy jego załadunek ze względu na mniejszy otwór niż w liftbeku jaki miałem dotychczas.
4,0
Wyciszenie
Wystarczające, a nawet lepsze, przy spokojnej jeździe nie słychać silnika, przy szybszych bardziej słychać opływające powietrze, no chyba że sie dynamicznie przyspiesza i silnik wchodzi na wysokie obroty wtedy jest słyszalny wyraźnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie podaję przy jeżdzie na gazie w jeździe mieszanej, przy jeżdzie na benzynie można śmiało odjąc po okolo 1,5-2 l/100km Na benzynie przy oszczednej jeździe osignąłem wynik 39 mil/galon co daje po przeliczeniu 6,02 l/100km. Średnio bywało około 34-35 mil/galon co daje 6,7-6,9 l/100km, przy dwu litrowym silniku to chyba nieżle, oczywiście jak sie ostro depnie to i zużycie wzrasta i to szybko, przy 130 na autostradzie wychodziło okolo 26 mil/galon, czyli okolo 9 l/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Trudno bedzie znaleść lepszy stosunek :)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie nie mam sie do czego przyczepić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic sie jeszcze nie zepsuło i oby tak dalej :)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 135KM 99kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Sentra VI