Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Quest I

malan, 9 lat temu
Silnik 3.0 i 151KM 111kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 300 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Nissan Quest I 3.0 i 151KM 111kW 1992-1999 - Oceń swoje auto
4,69
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Super silnik, super automatyczna skrzynia biegów. Przestrzeń wewnątrz samochodu bardziej przypomina kokpit małego samolotu niż samochód osobowy. Bez porównania z Chryslerem Voyagerem - nieporównywalnie lepsza jakość ogólna samochodu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Amerykańskie blachy mają tendencję do "sypania się"
Układ elektryczny : drobiazgi
5,0
Całokształt
AUTOMATYCZNA SKRZYNIA BIEGÓW - Nieprzeciętny samochód. Wysoki, przestronny. Wyjątkowo dobrze sprawujący się silnik i skrzynia biegów. W miarę ekonomiczny - czego chcieć więcej?
Wrażenia
5,0
Silnik
3.0 V6 doładowany. Bezawaryjny
5,0
Skrzynia biegów
Wymieniać olej i filtry jak firma przykazała i nie myśleć o awariach. Wrażliwa na pomyłki - nie naciskajcie pedału hamulca i gazu jednocześnie - sprawdzone :/
4,0
Układ jezdny
Na naszych drogach nawet w czołgu wysiądzie zawieszenie. Tu się sprawuje super, a części są tanie jak "barszcz". mimo wszystko potrafi coś "puknąć"
Komfort
5,0
Widoczność
Będąc w tym samochodzie nie ma się wrażenia, że siedzi się w minivanie. widoczność jest taka jak w zwykłym aucie. Nic nie zasłania, człowiek nie czuje się jak w akwarium, nic nie przeszkadza, wszystko widać i ocena odległości w normie... Wyważone, rozsądne i z klasą.
5,0
Ergonomia
:)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwie strefy ogrzewania i klimatyzacji dają fajny efekt. Problem pojawia się z tym, że pasażerowie nawiew mają moim zdaniem nie do końca przemyślany, ale ... zrekompensowane jest to tym, że sami mogą sobie ustawić temperaturę i prędkość nawiewu. W ziemie "bezwładność" ogrzewania jest spora i dopiero po kilku minutach można poczuć cieplejsze powietrze - wszystko jest do regulacji także bez paniki :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
"Mały samolot". Znacznie większa powierzchnia niż w Voyagerze. Wygodne siedzenia dla pasażerów, a także fotele kierowcy i pilota. Kierowca prowadząc samochód ma wrażenie, że siedzi w fotelu przed telewizorem. Po samochodzie można chodzić nikomu nie przeszkadzając zbytnio. Idealny dla dużej rodziny
5,0
Wyciszenie
Silnik pracuje bardzo cicho. Skrzyni nie słychać. W czasie jazdy słychać delikatny pomruk z komory silnika. Autentycznie można rozmawiać szeptem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
części tanie, naprawy nieskomplikowane, ogólnie bezawaryjny wóz.
5,0
Stosunek jakość/cena
większe pieniądze trzeba zapłacić za ten wóz w porównaniu z innymi minivanami - ale wiemy za co płacimy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobiazgi, mało drobiazgów, ale drobiazgi
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jakie poważne usterki? Tankować i jeździć :)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i 151KM 111kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Quest I