Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Quest I

luke, 14 lat temu
Silnik 3.0 i 151KM 111kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 400 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Quest I 3.0 i 151KM 111kW 1992-1999 - Oceń swoje auto
4,54
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : plynie po drodze, ale... lepiej jezdzic na wiekszych kolkach, zeby stal troche wyzej, bo na nasze drogi troche nisko zawieszony
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : centralny zamek
Karoseria : wypadajaca tylna boczna szyba przy otwieraniu
5,0
Całokształt
polecam, za skrzynie, za komfort, za jakosc jazdy, czesci dostepne szeroko w internnecie, gorzej jak trzeba jakis element karoserii, trudno znalezc
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik pelna kultura, pomruk v6, niezawodny, bardzo mocny, przyspieszenie po redukcji o dwa biegi wbija w fotel
5,0
Skrzynia biegów
po sprzedazy questa kupilem mitsubishi w manualu i powiem tyle: nastepne auto tylko w automacie, po miescie nie ma alternatywy, miala 400 000 km i bez problemowa, zminiac olej i filtr nie zylowac pojezdzi bardzo dlugo
5,0
Układ jezdny
bardzo dobrze trzyma na zakretach, trudno wpasc w poslizg, dobre tlumienie, poprostu plynie po szosie, to auro na dlugie wypady , idealne
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzezen, co prawda nie widac przedniego zderzaka, to duze auto, dobrze jest miec czujnik parkowania
4,0
Ergonomia
spasowanie plastikow, ich jakosc, wogole wyglad wnetrza swietny, skorzana tapicerka fajna sprawa, troche malo schowkow, mozna poruszac sie po calym samochodzie bez wychodzenia, tylna kanapa trzyosobowa jezdzi na szynach, srodkowa troche ciezko sie montuje
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima u mnie byla nie nabita wiec nie wiem jak dzialala, wentylacja dobra, szyby nie zaparowane
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duze wnetrza, amerykanskie, duze fotele, szeroki, 5 osob wraz z duzym bagazem (w tym nawet rowery w srodku) komfortowe warunki
5,0
Wyciszenie
przy jezdzie ok 100km/h nie slycha c silnika, przy wyzszych predkosciach slyszalne szumy powietrza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
moj na gazie palil srednio 18l jak by nie jedzil, ale po ustawieniu zmalalo do 12 w trasie, jednak moja instalacja byla robiona z jakis \"odpadow\" sekwencja ale nie pewnego pochodzenia, poza tym byl w posiadaniu chyba 3-4 osob i kazdy cos od siebie chyba pogrzebal, dlatego go sprzedalem, ale jestem ciekaw jak by jezdzil gdyby kupic w dobrym stanie i zrobic dobra instalacje, slyszalem wiele opini ze ludziom pali max 14 na zwyklej instalacji
4,0
Stosunek jakość/cena
malo spotykane wiec mozna kupic dosc tanio, jesli ten samochod w stanach nowy kosztowal rzeczewiscie 2x wiecej od windstara to samo mowi za siebie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kupilem go juz z usterkami: zacinajace sie zamki, brak centralnego, wypadajaca szyba boczna, niepewna instalaca gazowa, cos nie do konca pracowal na wszytskich cyl., ale to wszystko, przez prawie rok jazdy nic sie nie zespulo a to 1995 rocznik
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic, uchodzi za niezawodny, kiedys ktos mnie uderzyl tylem na stacji w moj przod, nie bylo praktycznie sladu, bardzo mocne auto, idealne dla rodziny i dlugie wyjazdy, tempomat sam jedzie, zeby tylko mniej palil, chetnie bym kupil jescze raz tylko mlodszego prosto z zachodu

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i 151KM 111kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
18,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Quest I