Silnik
: Elastyka i przyspieszenie jak na 140km i takie gabaryty.
5,0
Całokształt
Fajnie wygląda, bezpieczny patrząc po testach i wypadkach drogowych z jego udziałem. Zrywny jak na 140km, odczucia te same jak przy konkurencyjnym Tucsonie w którym 132km nie daje sobie rady. Minimalnie potrzeba 177km. Lecz to przez wagę - Qashqai 1300 kg, konkurencja od 1500kg wzwyż.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczność, samochód przy tzw. zamuleniu na 6 biegu przyspiesza bez konieczności redukcji.
5,0
Skrzynia biegów
Przy bardzo szybkich zmianach 5 bieg ciężej wchodzi, ale to nie jest sportowy samochód a tam również takie sytuacje się zdarzają.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód mierzy 4,4 metry więc jak na wymiary samochodu bagażnik jak i miejsce z przodu oraz z tyłu dla pasażerów wyższego wzrostu jest sporo.
4,0
Wyciszenie
W stosunku do ceny jest dobrze chyba że przesiedliśmy się z wyższej klasy. Do 140 jest dobrze, a w końcu takie prędkości maksymalnie można osiągać w Polsce.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 DIG-T MHEV 140KM 103kW
[l/100km]