Silnik
: Tylko 1,6 litra a wrażenia jak w 2,2. Super.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Dpf
4,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Pierwsza wizyta w serwisie przy przebiegu 5000 km - żółta lampka silnika. Drugi raz przy 6000 km. Wymiana EGRu po 8000 km. Pierwsza laweta przy 22000 km. Diagnoza zapchanie DPF - koszt 800zł. Kolejna laweta przy 27000, czyli miesiąc później. Też DPF.
3,0
Skrzynia biegów
Zestrojenie jak w dostawczaku. Na pierwszym biegu sporo gazu aby ruszyć, często dławi się. Drugi od 1750 obrotów daje frajdę.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny i przyjemny. Ale nie czuję żadnej różnicy między wspomaganiem standard i sport...
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja. Jazda to czysta przyjemność.
5,0
Ergonomia
Wszyzstko tam gdzie powinno. Nic bym niezmienił.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemu. Tylko dlaczego brak ogrzewania lusterek...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu brakuje z 10 cm na nogi, ale jako kierowca rzadko tam zaglądam..
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach strasznie szumią lusterka.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niewielkie spalanie...
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awarie nawigacji, przedniego czujnika, odpadająca uszczelka tylnych drzwi, brak śrub osłony silnika przy zakupie, zacinające się radio, zacinająca się klapka wlewu paliwa, problemy ze schowkiem w podłokietniku (działa jak mu się zachce)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwa razy laweta - DPF, pomimo iż przemieszczam się w dużej mierze autostradami i staram się jeździć na tempomacie przy prędkości stałej przez 1-2 godziny... Francuski silnik...
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 dCi 130KM 96kW
[l/100km]