Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Qashqai II Crossover

Paweł, 8 lat temu
Silnik 1.5 dCi 110KM 81kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Nissan Qashqai II Crossover 1.5 dCi 110KM 81kW 2014-2017 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wygląd zewnętrzny bardzo pozytywny, ładna sylwetka.
Wrażenia
3,0
Silnik
Wszystko byłby ok. gdyby nie ten silnik Renault! PORAŻKA niech Nissan się opamięta i to zmieni, silnik ma kulturę pracy nadający się tylko faktycznie do Dacii. W zimie przy -10,15 stopniach chodzi nie równo jakby na 3 cylindrach póki się go trochę nie rozgrzeje, i tonie tylko moje spostrzeżenia , kolega kupił taki sam z tym samym silnikiem i mówi że ma ten sam problem.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów ok. ale jeżeli chodzi o samą skrzynię jako konstrukcję to widać że jawnie problem powtarza się z Renault, kiedy trzymasz rękę na drążku w momencie przyspieszenia i puszczenia gazu skrzynia "chodzi" pod ręką gdzie np. w grupie VW czy Ford jest to nie wyczuwalne, może to komuś nie przeszkadzać ale akurat mi tak. Przy ostrych gwałtownych zakrętach mam uczucie nadsterowności (przód ucieka)
3,0
Układ jezdny
Mam wrażenie że ESP na śniegu kompletnie się nie załącza (poza sygnalizacją lampki o utracie przyczepności) może to jest przeczulenie z poprzedniego auta gdzie wprawienie w poślizg na śniegu graniczyło z cudem, hamowanie kół strony przeciwnej do skrętu było wyczuwalne i korygowane w celu wyprowadzenia auta na prosto - tu tego nie ma :(
Komfort
5,0
Widoczność
Tu nie ma co narzekać, duże lusterka, pozycja za kierownicą wyższa niż przy autach osobowych nie SUV. Mam na wyposażeniu jeszcze kamerę cofania co dodatkowo poprawia widoczność przy parkowaniu. Polecam kamerę 360stopni..
4,0
Ergonomia
Stosunkowo mały bagażnik. Poza tym ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra klima i ogrzewanie. Szybko w zimie się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190 cm wzrostu i nie mam problemu przy znalezieniu odpowiedniej pozycji za kierownicą. Poza tym przy ustawieniu fotela dla mnie jako kierowcy również swobodnie mogę zająć pozycję za mną.
4,0
Wyciszenie
Mam wrażenie że silnik mógłby być cichszy na wolnych obrotach, ale może wystarczy głośniej podkręcić radio? :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Generalnie poza laniem paliwa nie miałem jeszcze możliwości poznać kosztów części ITP.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę jaką oferuje Nissan to wykonanie bardzo przyzwoite nie słychać póki co żadnych trzasków deski rozdzielczej itp. , tapicerka wykonana z solidnego mocnego materiału, tzw. twardych plastików nie zobaczysz w tym aucie wszystko raczej miłe w dotyku.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
U mnie coś szwankuje radio z 7'' ekranem czasami po ruszeniu włącza się radio a panel dotykowy jest czarny dopiero po 10-20 sekundach się zapala. Dysze spryskiwaczy to raczej Nissanowi się nie udały żeby dokładnie wyregulować dysze to nie lada wyczyn, a jak już zrobi się ustawienie optymalne oczywiście w czasie postoju to przy jeździe już jest lipa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Qashqai II Crossover 1.5 dCi 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Qashqai II Crossover