Optymalny crossover - fajne gabaryty w sam raz do manewrowania w mieście, a równocześnie odpowiednie do wygodnego podróżowania w trasie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Co prawda ta wersja silnika rozkręca się dopiero powyżej 2200 obr/min (niezła turbodziura), ale silnik pracuje bardzo kulturalnie i przyjemnie, a do tego cicho. Przyspieszanie i wyprzedzanie to bajka.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę haczy 1-2-3, ale może to wina nowości.
5,0
Układ jezdny
Raczej twarde zawieszenie, ale świetnie się trzyma drogi na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu świetna, do tyłu - wiadomo - ograniczona.
5,0
Ergonomia
Kokpit świetnie zaprojektowany, wszystko pod ręką, dużo schowków i miejsc na kubki itp.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja co prawda działa dobrze (zimą grzeje, latem chłodzi), ale jej nastawy są dość dziwne i przy automatycznej trzeba drogą prób i błędów dojść to odpowiedniej konfiguracji temperatury. Brak nawiewów na tylną kanapę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodnie, zarówno z przodu, jak i z tyłu. Oczywiście piąty pasażer ma gorzej. Bagażnik całkiem pojemny, łatwo dostępny i łatwo konfigurowalny.
4,0
Wyciszenie
Przy prędkościach autostradowych jest średnio głośno, głównie słychać opony i opór powietrza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie tylko koszty paliwa, a te nie wysokie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że w tej cenie dostajemy świetnego crossovera, i taniej od większości konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Usterka pokrętła regulacji klimatyzacji - naprawiona od ręki na gwarancji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 DIG-T 163KM 120kW
[l/100km]