Ocena kierowcy - Nissan Qashqai II Crossover Facelifting
Traper,
5 lat temu
Silnik 1.6 DiG-T 163KM 120kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
14 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Samochód ekonomiczny, wdzięczny w prowadzeniu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik cichy, oszczędny w zużyciu paliwa, żwawy choć przydało by mu się 15-20 KM.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bez problemu. Wolałbym aby bieg wsteczny był włączany dźwignią "do tyłu" a nie "do przodu" . Przy szybkim przechodzeniu z wstecznego na jedynkę, czasami wskoczy ponownie wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Pomimo gabarytów, bardzo dobrze prowadzi się w zakrętach jak i z prędkościami autostradowymi, pod warunkiem że w drugim przypadku, wspomaganie kierownicy ustawione w trybie SPORT. Podczas pokonywania krótkich wybojów, podwozie "dudni".
4,0
Karoseria
Ładna sylwetka, spasowanie elementów OK. Lakier podatny na zarysowania.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże lusterka wsteczne + kamera 360 więc nie mam zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Przeszkadza umiejscowienie włącznika asystenta pasa ruchu oraz Start-Stop. Poza tym bez zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa bardzo efektywnie zarówno latem jak i w zimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca pod warunkiem jazdy w 4 osoby
4,0
Wyciszenie
Powyżej 140 km/h słychać szum opływającego powietrza. Prawdopodobnie efekt dużych rozmiarów lusterek
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty paliwa OK. Serwis jeszcze nie wiem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Z takim wyposażeniem (N-Conecta + pakiet zimowy i styl) nie ma lepszej oferty w tej klasie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 DiG-T 163KM 120kW
[l/100km]