Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Qashqai II Crossover Facelifting

Janusz, 6 lat temu
Silnik 1.6 DiG-T 163KM 120kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Qashqai II Crossover Facelifting 1.6 DiG-T 163KM 120kW 2017-2018 - Oceń swoje auto
3,93
8% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Moim zdaniem jest dynamiczny, niskie spalanie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Twarde zawieszenie i koła 19” niezbyt dobrze radzą sobie na naszych nędznych drogach, a w mojej wersji wyposażenia nie było możliwości zamówienia z mniejszymi.
Inne : Głośna klimatyzacja, tj. nawiew.
3,0
Całokształt
Jest wiele ciekawych rozwiązań, natomiast za auto powyżej 100 tys spodziewałem się nieco więcej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest dynamiczny i oszczędny, jest to niewątpliwie zaleta tego auta. Spalanie poniżej 7l przy normalnej jeździe uważam za dobry wynik
4,0
Skrzynia biegów
Niby jest wszystko ok, lecz można wyczuć mały luz i „ przeciąganie” dźwigni zmiany biegów przy redukcji. Biegi wchodzą bez zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Precyzyjny.
5,0
Karoseria
Daje max gwiazdek ponieważ mi się podoba, nie wiem co mam napisać w tym temacie.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest wystarczająca natomiast kamery, których w mojej wersji jest kilka spełniają swoją rolę bardzo dobrze .
3,0
Ergonomia
Przyciski do kontroli szyb są umiejscowione bardziej pod łokciem niż dłonią.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja bardzo głośna nawet na drugim biegu. Ogrzewanie i dystrybucja ciepłego powietrza była o wiele lepsza w moim poprzednim IX35
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wystarczająca, natomiast z tyłu to raczej miejsca wystarczy dla dwóch pasażerów.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie przedziału silnika b. dobre, natomiast wyciszenie nadkoli, podwozia i drzwi mogło by być lepsze. Przy prędkości 120 już słychać wyraźny szum przy lusterku, każdy kamyk obijający się o podwozie słychać bardzo głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem jak będzie z przeglądami, jak na razie jest ok, małe spalanie. Trasa 200 km z przejazdem 150 na autostradzie i 50 na drogach wojewódzkich z prędkościami średnimi 130/ 90 km/h z jazdą na tempomacie, spalanie 6,5 l. W mieście trochę więcej, 7,8 - 8 l ale to chyba normalne, system start -stop robi swoje.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie znalazłem na rynku auta we wrześniu 2017 roku z silnikiem 160 konnym w maksymalnej wersji wyposażenia ( tj. skóry, pamięć foteli, dach panoramiczny, system bosse, full ledy, kamery 360, i wszystkie inne gadżety typu parkowanie, i te safety bzdety :)) za kwotę 110000 pln
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do chwili obecnej nie stwierdzono
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do chwili obecnej nie stwierdzono.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 DiG-T 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Qashqai II Crossover Facelifting 1.6 DiG-T 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Qashqai II Crossover Facelifting