Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Qashqai II Crossover Facelifting

Przemek, 6 lat temu
Silnik 1.6 DiG-T 163KM 120kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Qashqai II Crossover Facelifting 1.6 DiG-T 163KM 120kW 2017-2018 - Oceń swoje auto
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Przyzwoite autko, na tle konkurencji w segmencie mocno polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
163 KM, 8,9 do setki... nie wiem czy to wynika z charakteru mojej jazdy natomiast nie czuje tej mocy. Może przez to że raczej jestem spokojnym kierowcą i nie kręcę po 4-5 tyś. obrotów. Na autostradzie (niemieckiej ;)) spokojnie leci te 180 km/h.
5,0
Skrzynia biegów
Tu wszystko w jak najlepszym porządu
4,0
Układ jezdny
Wszystko ok
5,0
Karoseria
Bez uwag
Komfort
5,0
Widoczność
Samochód wyposażony w odpowiednie systemu i bardzo przydatne. Kamera 360 stopni, czujniki parkowania, do tego system monitorowania martwego pola. Nawet nie wiem jaka jest widoczność do tyłu bo podczas parkowania patrzę w ekran. W przód i na boki widoczność bardzo dobra.
3,0
Ergonomia
Wszystko ok chociaż mam małe uwagi. Autko z zewnątrz wygląda a dużo większe niż jest w środku. W środku bym powiedział, że ciut większe od mojego poprzedniego auta (Ford Focus). Mam mały problem z odpowiednim wyregulowaniem siedzenia i podparcia odcinka lędźwiowego. Fotel pomimo, że wszystko do regulacji w elektronice, a w trasie po 2-3 godzinach potrafi mnie boleć dolny odcinek pleców !!! Nigdy nie miałem takiego problemu w focusie. Jeżeli nie uda mi się tego wyeliminować ustawieniem foteli to będzie to MEGA MINUS.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu też mam uwagę. Ustawienie klimy jest problematyczne. Nie wiem czemu ale ustawiając na Lo mocno chłodzi .. przekręcę (o jeden poziom) na 16-16,5 stopni i już leci ciepło ... przeszkadza mi ten brak przeskoku coś jest źle wyregulowane. Do tego nie wiem kto to programował, ale mocno irytujące jest to, że przekręcając gałkę klimy na Lo ... siła dmuchania automatycznie wzrasta do max !!... czy za każdym razem muszę poczuć chlust zimnego powietrza w buzię ? nie wiem czemu to ma służyć
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok
4,0
Wyciszenie
Spodziewałem się jakiś hałasów (po obejrzeniu testów na yt ktoś na to uwagę zwracał) jednak nie zauważam tego problemu. Na autostradzie szumy wiatru przy 160 km/h, ale to praktycznie w każdym aucie miałem porównywalnie. W mieście auta nie słychać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie tylko leję.
4,0
Stosunek jakość/cena
wersja Tekna+ pakiet premium w cenie 123 tyś zł ...gdyby nie promocja i duża zniżka to bym za tyle nie kupił, chociaż patrząc na konkurencję tam ceny raczej wyższe
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto nowe, brak uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto nowe, brak uwag

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 DiG-T 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Qashqai II Crossover Facelifting