Silnik
: Duży moment obrotowy praktycznie od niskich obrotów do końca!!! Jest cichy, ekonomiczny i bardzo elastyczny DPF bezproblemowy.
4,0
Całokształt
Rzeczy które wymieniłem osłony tarcz hamulcowych przód (rdza je zjadła dosłownie) rura metalowa wlewu paliwa (paliwo leciało przy tankowaniu do pełna) wahacze sanki tył przód jeszcze udało się wyczyścić i pomalować, łączniki stabilizatora i tulejki wahaczy przednich wymieniłem ale to były jeszcze oryginalne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mocny i elastyczny ze średnim spalaniem 6.2 Olej wymieniam max 15 tyś, na łańcuszku pracuje cicho i równo. Nie ubywa ani nie przybywa oleju.
4,0
Skrzynia biegów
Mógłby trochę płynniej pracować ale nie jest źle.
4,0
Układ jezdny
Auto jest wysokie więc jest podatne na podmuchy wiatru, trzeba kontrować kierownicą
4,0
Karoseria
Nadwozie jest ok, ale podwozie wymaga troski- wahacze tył, sanki. Słaba konserwacja podwozia brak nadkoli z tyłu - są tu kawałki nadkoli gdzie są skupiska ziemi i korozji jakaś porażka.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu ok, ale do tyłu to slaboooo
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak to diesel chwilę musi się zagrzać
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla 4 osób jest wystarczająco
2,0
Wyciszenie
Brak nadkoli z tyłu i słychać kamyki z kół. Wyciszenie mierne
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są łatwo dostępne i raczej tanie. Tylko do silnika wchodzi ponad 7 litrów oleju
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak na cenę to nie ma co narzekać na samochód dla mnie auto niezawodne jak dbasz tak masz.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówka, skrzypienie, wytarty plastik, drobne rzeczy w zawieszeniu
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek nie było
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]