Silnik
: 2,0hdi na łancuchu rodzi ciagle problemy.
2,0
Całokształt
Gdyby nie silnik to mozna by go polecic.Silnik 2,0 DCI bardzo awaryjny za to karoseria w ocynku bez sladu rdzy.
Wrażenia
1,0
Silnik
Co 40 tys nalezaloby wymieniac łańcuch rozrzadu. Wyciaga sie i przeskakuje ,,pompa tez ma swoje limity. W efekcie co 1,5 roku silnik do remontu a na koniec do wymiany.Porazka.
4,0
Skrzynia biegów
Dobrze wspolpracuje ,jest ok.
3,0
Układ jezdny
Średnio
5,0
Karoseria
Ocynk robił swoje.Praktycznie nie było rdzy mimo iz auto sprzedawalem jako 10 letnie i stalo pod chmurka.
Komfort
5,0
Widoczność
ok.
5,0
Ergonomia
ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima 2 strefowa daje rade ale ogrzewanie mogloby byc lepsze.Dlugo sie nagrzewa i slabe.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto dla pigmejów. Ciasno ,mało miejsca a jak ktos ma powyzej 180 cm to lepiej niech kupi cos innego.
4,0
Wyciszenie
ok
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik w dieslu robi koszty. W ciagu 5 lat uzytkowania wydalem na remonty prawie tyle co na zakup.
1,0
Stosunek jakość/cena
Za ta cene mozna kupic duzo lepsze auta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakies czujniki trzeba bylo wymieniac ,poza tym ok.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Z powaznych usterek to glownie uklad napedowy.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]