Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Qashqai I Crossover

Paweł, 13 lat temu
Silnik 2.0 dCi 150KM 110kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Qashqai I Crossover 2.0 dCi 150KM 110kW 2007-2011 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Mam auto w najbogaszej wersji (tekna,2.0 dci 4x4),Kilka drobnych uwag to cięzko działajacy pedał sprzęgła,brak samoćiemniającego się lusterka wewnętrznego,nienajleprza jakość skóry ,którą obrzyto kierownicę.za nisko umieszczony ekran radia/nawigacji i przełączniki klimatyzacji.Na pochwałę zasługuje natomiast zestrojenie zawieszenia,dobry motor,dobre hamulce(może poza faktem,że auto nurkuje przy mocniejszym hamowaniu)dobre materiały wykonczniowe we wnętrzu kabiny(poza skórą na nkierownicy),umiarkowane spalanie,możliwaść sterowania radiem,telefonem(sysytem głośnomówiący) i komputerem w kierownicy
Wrażenia
5,0
Silnik
W stosunku do silnika 1.9 dci to niebo,a ziemia.Fantastyczne przyśpieszenie,mozliwość jazdy na 6 biegu nawet przy 80 km/h
5,0
Skrzynia biegów
Biego wchodzą trochę ciężko,ale auto się dociera
4,0
Układ jezdny
Dzięki felgom 18 profil opony to 55 ,więc auto dobrze się prowadzi (nieznacznie kosztem komfortu na dziurawych nawierzchniach)Auto trochę nurkuje przy mocnieszym hamowaniu
Komfort
4,0
Widoczność
Potężne lusterka,kamera cofania i duża powierzchnia szyb sprawiają,ze autem dobrze się jeżdzi i parkuje.Trochę trudno wyczuć przód auta
3,0
Ergonomia
Trochę preszkada,że ekran nawigacji i radia jest za nisko,a pokrętła klimatyzacji są na samym dole
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wersję z dodatkowym nawiewem górnym,czyli dodatkowym nawiewem w desce gdzie są nawiewy na przednia szybę.Klima działa doskonale,a nawiewy na twarz mogą zostać zamknięte ,bo zimne powietrze puszczam przez nawiew górny i na przednią szybę .Co do do ogrzewania,to nie mogę nic powiedziec,bo nie sprawdzałem
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest dość dużo jak na auto kompaktowe
5,0
Wyciszenie
Słyczc głównie cichy szum opon i delikatny ,przyjemny dla ucha świst turbosprężarki.Powyzej 130 troche słychać szum z okolicy potężnych lustarek bocznych.Ale to przecież SUV,więc 130 -140 to jego górna prędkiośc
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Powyżej 120-130 spalanie gwałtownie wzrasta do 7-9 l/100km.Przy oszczędnej jeżdzie można w trasie zejść do 5,5 mimoże autojest na dotarciu.Przy tak mocnym motorze każde wciśnięcie gazu sprawia,ze auto wyrywa do przodu,a średnie spalanie na komputerze staje się wartoscią ponad 15l/100 km,czego komputer dalej już nie mierzy.Ekonomię poprawia 6 bieg,który można włączyć już przy 80 km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupiłem za 96600 zł ,mimoze jego cena katalogowa to około 113000 zł.za tąceną dostałem dobry samochód.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno ocenić w nowym auci
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trudno ocenić w nowym aucie

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Qashqai I Crossover 2.0 dCi 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Qashqai I Crossover