Przyjemny, łatwy w prowadzeniu. Bezpieczne auto do spokojnej jazdy.W tej cenie bez konkurencji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jeden z lepszych w klasie. Cichy, elastyczny dosyć oszczędny. Dostaje wigoru powyżej 2000 obr/min.
3,0
Skrzynia biegów
Wystarczająco precyzyjna, od trójki świetnie zestopniowana. Trochę krótka jedynka i dwóka, cóż diesel.
4,0
Układ jezdny
Do wzorca Fokusa trochę brakuje, ale zawieszenie jest bezpieczne, szczególnie z 4x4
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu i na boki OK. Do tyłu przeciętnie,choć lusterka boczne ekstra.W lusterku wstecznym na trasie widoczność nie taka zła, przy cofaniu wskazane czujniki.Dobre swiatła mijania.
5,0
Ergonomia
W zasadzie wszystko pod ręką. Trudno się czepiać.
Po kilku jazdach na dystansie ok 700 km non stop po naszych drogach wiem,że ma wygodne fotele.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima automatyczna bez zastrzeżeń. Cicha .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla kierowcy i pasażera z przodu pod dostatkiem z tyłu trochę ciasnawo,jak w kompakcie.
4,0
Wyciszenie
Świetnie wyciszony silnik i szumy nadwozia. Akceptowalnie zawieszenie (tył)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Uwzględniając masę, silnik i opór czołowy nie tak źle. Można się zmieścić w średnio 7 litrów/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Skrzypienie zawiasów drzwi przednich. Smarowanie i po sprawie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wcześnie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]