Karoseria
: Nadwozie było nowatorskie, auto stworzyło nowy segment. Ale całość jest po prostu wspaniała.
5,0
Całokształt
Samochód, który daje dużą przyjemność z jazdy
Wrażenia
5,0
Silnik
Turbo - trzeba dbać i odpowiednio użytkować, ale świetny moment obrotowy - wciska w fotele. Trzeba uważać, bowiem lubi obroty, a odcięcie bywa niespodzianką (na początku). Trochę głośny na zewnątrz, ale jak każdy diesel.
5,0
Skrzynia biegów
Bez uwag - 6MT
5,0
Układ jezdny
Doskonale trzyma się drogi, świetny zespół napędowy, doskonałe hamulce, precyzyjny układ kierowniczy z bardzo dobrym wspomaganiem. Jedyna uwaga - stuki tyłu na poprzecznych nierównościach.
Komfort
5,0
Widoczność
Super w każdym kierunku, świetne lusterka zewnętrzne. Wspaniały szklany dach.
5,0
Ergonomia
Wszystko trafia się intuicyjnie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i klimatyzacja bardzo wydajne. O ogrzewaniu trudno mówić w lato.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu i z tyłu miejsca aż nadto.
5,0
Wyciszenie
Przy 140-150 słychać tylko drobny szum powietrza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa niższe od oczekiwań: śr. 8,0 miasto i 7,0 trasy. Przeglądy i naprawy jeszcze przede mną.
5,0
Stosunek jakość/cena
No cóż służbowy, ale dawno takiej radochy z jazdy nie miałem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie działa drugi stopień szyby elektrycznej kierowcy (jednodotykowy), pewnie drobiazg, ale dotkliwy.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wcześnie mówić. Odpukać .... wierzę, że tak dalej będzie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW
[l/100km]