Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Qashqai I Crossover

robko30, 16 lat temu
Silnik 2.0 dCi 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 55 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Qashqai I Crossover 2.0 dCi 150KM 110kW 2007-2011 - Oceń swoje auto
3,31
22% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : naprawde silna jednoska, czuje sie moc w kazdym momencie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : wymiana tarcz i klockow po 40.000 km
Karoseria : blokada skoku zamykania drzwi
Inne : wymiana wytartej tapicerki fotela kierowcy
3,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
najlepsze w tym samochodzie to silnik, latwo wkreca sie na obroty, mozna na nim polegac, nie zaskakuje, jak dla mnie do tej pory najlepszy diesel jakim jezdzilem ( wczesniej TDI Volkswagena i TDCI Forda )
4,0
Skrzynia biegów
ok, za wyjątkiem lewarka zmiany biegów, po 55.000 km wyglada jakby przejechal przynajmniej 550.000 km. Powinni informowac ze auto jest dla kawalerow ( obraczka na palcu powoduje zniszczenia lewarka ).
2,0
Układ jezdny
glosny, tyl podskakuje, z mojego punktu widzenia najslabszy punkt samochodu, na poprzecznych nierownosciach nerwowo sie prowadzi, trzeba wybierac kierownicą.
Komfort
4,0
Widoczność
przod ok, tyl z czujnikami jest w zasadzie ok
2,0
Ergonomia
slabo, malo schowkow, nie mieszcza sie graty, przyciski na kierownicy fatalnie zaprojektowane - trzeba sciagnąc wzrok z drogi zeby zmienic stacje radiowa
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w moim poprzednim lanosie klimatyzacja na pewno lepiej chlodzila, w zimie super, lato na razie slabo
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasazer przod - ok, tyl - slabo, malo miejsca i kanapa ustawiona zbyt pionowo, w dluzszej podrozy niewygodna. brak mozliwosci regulacji
4,0
Wyciszenie
jeden z mocniejszych punktow samochodu ( za wyjatkiem zawieszenia ).
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
producent pisal ze bedzie lepiej jezeli chodzi o zuzycie paliwa, w moim przypadku - glownie autostrada i miasto 8l/100 km ropy. Dramat przy przeglądach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2.000 pln za przegląd to zdecydowanie za dużo,
4,0
Stosunek jakość/cena
w zasadzie najtansze auto w klasie kompakt o tych parametrach ( przeswit, 4 x 4 )
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
fatalnie, wytarta tapicerka siedzenia kierowcy po 50.000 km, lewarek skrzyni biegów zuzyty wygląda jakby przynajmniej 500.000 km przejechane, bluetooth do bani, zarówki przod do wymiany co 3 miesiące. ( zabawna historia z zarowkami - w serwisie po trzeciej probie poradzenia sobie z problemem zarowek stwierdzono ze powodem jest niska jakość zarówek które zmieniam, natomiast nie przyszło im do głowy że na 5 wymienioncych zarówek w ciągu 10 miesięcy 3 były albo orginalne albo wymienione przez serwis ;-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
55.000 km i nic powaznego sie nie wydazylo, odpukac w niemalowane

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Qashqai I Crossover 2.0 dCi 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
7,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Qashqai I Crossover