Inne
: zaskoczyło mnie praktycznie całe auto jego koncepcja, wygląd, praca silnika, ergonomia i wyposażenie -opel czy vw musi sporo popracować
5,0
Całokształt
Przejechałem dopiero 1000km ale to jest to i nawet żonie się podoba.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dla mnie to coś wspaniałego!!! Na każdym biegu chętnie reaguje na dodanie gazu, jest cichutki. Początkowo planowałem wersję z silnikiem 1,6 ale w końcu nissan obniżył cenę i kupiłem 2,0 -I NIE żAłUJę.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bez haczenia, płynnie i pewnie. Nie mogę się przyzwyczaić do 6 ale jak całe życie miałem 5 biegów to nic dziwnego.
4,0
Układ jezdny
Kupując to auto wiedziałem że nie nadaje się do ostrej jazdy w zakrętach i słychać je (choć wcale nie odczuwa się tego jako dyskomfort) na wybojach. Dla mnie tak powinno właśnie pracować zawieszenie auta które imituje terenówkę a raczej tworzy nową klasę aut.
Komfort
5,0
Widoczność
Lusterka jak w ciężarówce suuuper(i nie psują linii nadwozia). Wiem że widoczność do tyłu jest ograniczona ale za piękną linię nadwozia to uczciwa cena.Siedzi się wysoko a widok na pofalowaną maskę daje odczucie jazdy wozem pancernym - coś wspaniałego!!!!
5,0
Ergonomia
Pomysł kokpitu jest nowatorski w tej klasie o czymś takim marzyłem. Czytelne zegary, wysoko umieszczony lewarek zmiany biegów, wysoki kokpit oddzielający kierowce od pasażera (w końcu nie muszę trącać w czyjąś nogę w trakcie zmiany biegów), wszystko pod ręką a obsługa jest intuicyjna. Niektórzy narzekają na kłopotliwą obsługę panelu wentylacji(zasłania lewarek) ale nic nie jest doskonałe. BRAWO NISSAN
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimy nie używałem więc nie mam zdania ale co do ciepełka i osuszania kabiny jest tak jak być powinno - cicho i szybko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer ma tyle miejsca ile mieć powinien -mam 184cm i na czuję się komfortowo. Tylnia kanapa może nie oferuje tyle miejsca ale wiąże się to znowu z linią samochodu i to trzeba nissanowi wybaczyć.
5,0
Wyciszenie
CISZA CISZA CISZA CISZA nic dodać nic ująć
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupując to autko trzeba zdawać sobie sprawę że ono waży i tą masę trzeba poruszać. Podobno spalanie można mierzyć kiedy samochód przejdzie już fazę \\\"docierania\\\". W trakcie trasy komputer pokazywał mi 6,2-6,5 l. W mieście już 8-9l.Może dla kogoś to dużo ale uważam że jest w normie i za taką moc i komfort warto.
5,0
Stosunek jakość/cena
Mam podstawową wersję VISA z silnikiem 2.0 i studiując cennik myślę że wersję z lepszym wyposażeniem są zbyt drogie ponieważ wchodzą w ceny toyoty rav4, suzuki grand vitary a to już inna półka.Moja wersja ma wszystko co chciałem i jest stosunkowo tania wiec oceniam na 6
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dźwignia fotela kierowcy w trakcie pracy ociera się o fotel,niektóre plastiki są podatne na zarysowania.
Zobaczymy co dalej po kilkunastu tysiącach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za mało przejechałem aby się wypowiadać. Na razie ok
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 140KM 103kW
[l/100km]