Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Qashqai I Crossover

Japoniec, 12 lat temu
Silnik 1.6 Start/Stop 117KM 86kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 24 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Nissan Qashqai I Crossover 1.6 Start/Stop 117KM 86kW od 2010 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : łańcuch rozrządu i niski moment obrotowy. Idzie jak żyleta, ale ma łańcuch więc jest troszkę głośniejszy
5,0
Całokształt
Kazdy ma swój gust więc nie piszę nic. Ogólnie dobre auto do codziennej jazdy
Wrażenia
5,0
Silnik
W mieście idealnie wyważona jednostka i bardzo ekonomiczna. Silnik ciągnie z samego dołu, nawet się zdziwiłem że przy takiej masie będzie można nim w ogóle jeździć. A tu proszę- super. Warto go kręcić pod czerwoną kreskę czasami- dosłownie. Dobrze mu to zrobi a pokarze pazur wtedy. Silnik mimo ostrego torturowania nie bierze nawet grama oleju!!!
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia hmmm do miasta super w trasie fatalna. Ułożenie pracy przekładni raczej na wolniejszą jazdę. W mieście nie trzeba wajchować biegami za to w trasie brakuje 6 biegu. No cóż coś za coś. Ale ogólnie mocna przekładnia która daje poczucie bezpieczeństwa podczas wyprzedzania pod górę
4,0
Układ jezdny
Auto nienagannie trzyma się asfaltu choć lepiej w lekkim terenie się sprawdza. Ogólnie pewnie się jeździe chodź na nierównościach jest troszkę głośne.
Komfort
5,0
Widoczność
Uważam że super... nawet bez kamery mozna swobodnie i pewnie zawracać tym czołgiem. Duży plus za olbrzymie lusterka i małe tylne słupki ( te pomiędzy bagażnikiem a tylnymi drzwiami)
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką... lusterka i esp troche nisko ale tego się nie uzywa na codzień.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
hmmm silnik zagrzewa się błyskawicznie po niespełna 1,2 km max więc w środku jest przyjemnie. Szyby odparowują bardzo szybko ale przy klimie. Wartą ją używać właśnie w zimie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie brakuje nigdzie miejsca i tyle. Nie jest to limuzyna tylko crossover. Ma mieć wyskoki prześwit i być na tyle krótki by się nie powiesić jak
4,0
Wyciszenie
silnik chodzi ładnie płynnie. Chodź powyżej 3,5 tyś obrotów zaczyna być wyraźny ale miły dla ucha głosek. Opory duże bo wielkie auto więc na autostradzie słychać no i ma tendencję do przychyłów przy większych prędkościach i dużym wietrze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ile pali? W mieście w 8 litrach bez problemu nawet w korkach. W trasie zszedłem do 5,4 litra ale to 90 max na tempomacie. Ogólnie średnia w granicach 6,8 do 7,2 wychodzi. Przegląd tani 150 zł oleje filtry i robocizna. Napraw nie ma żadnych. O dziwo klocki i tarcze są w bardzo dobry stanie a jeżdże dynamicznie i dużo hamuje.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tańsza wersja warta swojej ceny a le 100 tyś za te auto to troszkę przesada. Fakt ze jest bezawaryjne ale to nie auto tej klasy. Po prostu ma cię przez 300 tyś km wozić bez usterki i tyle. To jest Japończyk i on ma cię wozić a nie podobać się na ulicy i stać w garażu huhany i pucowany
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jejku to jest Japończyk tak? Mam nadzieje że będzie jeździł jak toyota. Czyli bardzo długo i bez żadnych napraw
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dziwny odgłos podczas prze gazowania w tłumiku ale sam się stracił po czasi. Serwis tez nie wiedział. Po prostu samo przyszło to samo pójdzie ;) Warto go przytrzymać na 6,5 tyś pare razy. Dobrze mu to zrobi a za to pokaże na co go stać.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Start/Stop 117KM 86kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Qashqai I Crossover