Niezbyt dobra w niektórych obszarach:
1. Klapa bagażnika uchyla się na tyle nisko, że trzeba uważać na głowę by się nie uderzać;
2. Przełączniki na konsoli centralnej, kierunek nawiewu, siła nawiewu, mocno przesłonięte lewarkiem zmiany biegów (5 bieg) co utrudnia ich przełączanie w czasie jazdy.
3. Mało poręczne schowki, bo wszędzie "królują" uchwyty na butelki.
4. Gumowy dywanik od strony kierowcy dosyć skąpo chroni podłogę i zimą lub w deszczu narażona jest na zamoczenie butami kierowcy. Podsunięty nieco wyżej ma tendencję do bardzo nieprzyjemnego haczenia lewej nogi przy puszczaniu wyciśniętego sprzęgła (ruszanie, zmiana biegu).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą, odparowanie szyby pasażera z tyłu samochodu praktycznie niemożliwe, trzeba wycierać ligniną.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Można przyjąć, żę normy podane w dokumentacji są możliwe do osiągnięcia, choć wymaga to zwracania uwagi na styl jazdy.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po pierwszych 500km, nastąpiło samoczynne rozłączenie się drążka zmiany biegów od skrzyni biegów. Naprawa Assistane na miejscu zdarzenia, serwis nie stwierdził nieprawidłowości w montażu. Zajście zostało uznano za incydent.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 115KM 85kW
[l/100km]