Ocena kierowcy - Nissan Qashqai I Crossover Facelifting
Mirosław Winiarski,
6 lat temu
Silnik 2.0 140KM 103kW
Rok produkcji 2012
Przebieg:
194 tys. km
Okres użytkowania:
5 lat
3,57
16% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
3,0
Całokształt
Euforia minęła po okresie gwarancji kiedy zaczęły sie awarie i zaczęły wydatki.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobra moc do masy auta. Dynamiczny i elastyczny silnik. Poza tym wspaniałe rozwiązanie-łańcuch rozrządu co pozwala zaoszczędzić sporo pieniędzy na kosztowne naprawy w przypadku pasków rozrządów. Do 130 względnie oszczędny przy spokojnym prowadzeniu auta.
5,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Kiepskie prowadzenie co powoduje częste potrzeby korygowania toru jazdy co dla jadącego z tyłu sprawia wrażenie jazdy wężykiem.
5,0
Karoseria
Bez uwag.
Komfort
3,0
Widoczność
Słupki z przodu ograniczają widoczność po skosie i zdarza się że pieszych widać z opóżnieniem. Powoduje to że trzeba zachować szczególną uwagę w ruchu miejskim
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 150 tys padła prawa półoś. Koszt tej części ooło 4000 +robocizna. W tej chwili to samo z lewą.Poza ASO dostepność prawie żadna wiele różnych typów różniących sie zaledwie ilością zębów na wałku i lub długością co powoduje kłopotliwość naprawy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 140KM 103kW
[l/100km]