Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Qashqai I Crossover Facelifting

rrybnikk, 11 lat temu
Silnik 1.6 117KM 86kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 38 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Nissan Qashqai I Crossover Facelifting  1.6 117KM 86kW od 2009 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Prawdziwy Japończyk no i zero problemów z elektronikom, wiele marek musi się uczyć robić tak porządne silniki a nie badziewne turbiny wkładają, pokazuje pazur przy jego roboczych obrotach ( 2,8 do 5 tyś obr) no i pali dość mało biorąc pod uwagę gabaryty auta.
5,0
Całokształt
Auto ładne, choć to kwestia gustu, ma blachę ocynkowaną( dwustronnie) łańcuch rozrządu i cieszy się popularnością więc ceny części zamiennych będą na umiarkowanym poziomie. Auto udane i po liftingu dopracowane
Wrażenia
5,0
Silnik
W mieście spisuje się rewelacyjnie. OD 2,5 tyś nie brakuje mu mocy, ciągnie harmonijnie od dołu. Do miasta i na krótkie trasy ok na autostradzie hmm do 150 km/h cisza, lepiej wyciszony niż młodszy braciszek więc na polskie drogi w sam raz.
4,0
Skrzynia biegów
Ze-stopniowana krótko do miasta. Jazda po mieście na 4 i 5 biegu to norma. W trasie ma zbyt wysokie obroty ale za to fajnie się zbiera, nie trzeba redukować. Czasami nie wchodzi wsteczny ale to norma w Japończykach
4,0
Układ jezdny
Super nawet 5 z minusem. Co prawda coś tam czsami słychać ale nasze drogi niestety. Po niemieckich drogach i autobahnie super, czuje się ten ciężar i pewność.
Komfort
4,0
Widoczność
Czujniki cofania z tyłu a na resztę nie narzekam, widać dużo ( duże szyby)
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, bluetooth w standardzie!!!. Wygodny fotel kierowcy, fotel pasażera nie ma regulacji wysokości a szkoda .
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima chłodzi mocno tak po 2,5 do 3 km więc nie jest źle. Nie zwracam zbytnio na to uwagi. Na razie klima cały czas chodzi i nie wymaga naładowania.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super, bajecznie się siedzi, i ta wysokość daje poczucie bezpieczeństwa. Z tyłu 4 osoby wygodnie będą podróżować.
5,0
Wyciszenie
Tutaj jest rewelacja jak się jeździ spokojnie. Jak się wciska gaz głębiej to silnik miło warczy, prawdziwy Japończyk. Posiada łańcuch rozrządu więc będzie głośniejszy od paska( coś za coś). Dobra aerodynamika i komfort jest ok za te pieniądze.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
śmieszą mnie opinie ze ten silnik pali 10 litrów. jest to nie możliwe, nie japońskie auto!!! W mieście maksymalnie jak go katowałem 8,8 litra i nic więcej. Na trasie 9 litrów przy 180km/h. Przy 140 km/h nie całe 7 litrów później rośnie dość mocno. W mieście spokojna jazda w granicach 7,5 do 8 litrów.
4,0
Stosunek jakość/cena
wersja accenta warta ale 100 tyś za takie auto to przegięcie, tak do 70 tys wart swojej ceny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic a nic, odpadł zatrzask fotela tylko ale nie wpływa to na wygląd czy ergonomie. Amory super, i całe zawieszenie widać że poprawili.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mimo długiej jazdy na wysokich obrotach silnik nie bierze oleju, jest w 100 % dopracowany i jestem pewny że posłuży mi przez kilkaset tysięcy kilometrów.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 117KM 86kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Qashqai I Crossover Facelifting 1.6 117KM 86kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,50 zł
8,7
l/100km
9,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Qashqai I Crossover Facelifting