Silnik
: Spalanie jest śmiesznie małe. Rzadko spotyka się spalanie na poziomie 3.5/100 w aucie niehybrydowym.
5,0
Całokształt
Pulsarem jeżdżę ponad 3 miesiące, czyli od dnia dostania prawa jazdy do ręki i jest to moje pierwsze auto. Z czystym sumieniem śmię stwierdzić, że lepszego auta na początek nie mogłam sobie wyobrazić. Gabarytowo jest wręcz magiczny - spokojnie I wygodnie zapakuje się 5 osób, nawet z tylu gdzie miejsca jest naprawdę dużo, ale w mieście zgrabnie zajmie nawet ciasne miejsca parkingowe. Silnik diesla pracuje bardzo dobrze i cicho, biegi wchodzą jak bajka ale najważniejsze dla młodego kierowcy - SPALANIE 3.3 l /100km (nie żartuję) w cyklu pozamiejskim, do 4.5l/100 w mieście. Tankując za 200 zł mogę spokojnie przejechać 800 km i to jak dla mnie jest najważniejszy aspekt tego auta. Nie wspominając już o bardzo fajnej estetyce wewnątrz i na zewnątrz. Jedyny maleńki minus to ciężko wymienialny filtr (trzeba zdejmować wycieraczki!) i cieknącą klimatyzacja, ale to mogą już być zaniedbania poprzedniego właściciela.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik diesla jest niemożliwie oszczędny. Spalanie na poziomie 3.3l/100 km to marzenie każdego młodego kierowcy. Motor pracuje cicho nawet przy wysokich prędkościach
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bardzo fajnie, czasami minimalnie długo się zbiera, ale w takim aucie jest to przecież jak najbardziej zrozumiałe.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasami skraplanie się klimatyzacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ogrom miejsca! Nawet na tylnej kanapie i na środkowym miejscu nie można narzekać na ciasnotę.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 110KM 81kW
[l/100km]