Udany model o wielu zaletach i tylko kilku wadach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jednostka w sam raz do tego auta. 110km i 260 Nm wystarcza. Efekt turbodziury jest widoczny ale sie do tego przyzwyczaić. W poprzednim aucie na najwyzszym biegu przy 3 tys obr. mialem 100km/h. Tu przy 3tys obr. jadę 150:). Na minus praca w zimie i wrazliwość na słabe paliwo. W zimie przy minusie potrafi płatać figle.
4,0
Skrzynia biegów
Po prostu dobra. Na plus
4,0
Układ jezdny
Nie idealnie bo do focusa mu brakuje. Jednak zupelnie wystarcza do codziennej jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo wygodnie na trasie. Maly minusik tylko za poprzeczne nierówności które za bardzo słychać w kabinie.
5,0
Ergonomia
Poza kiepskim umieszczeniem przycisku start-stop wszystko tak być powinno.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po 30tys km paruje przednia szyba tj.filtr pylkowy już do wymiany. Poza tym wszystko jak najbardziej ok. Wygodne ustawianie klimy która dała rade nawet w 40stopniowym upale.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 1.9 wzrostu i mam jeszcze spory zapas w odsunięciu fotela-rewelacja.
5,0
Wyciszenie
Najciszej na trasie przy wysokich prędkościach. (odwrotnie do benzynowej hondy która cicha byla w mieście na malych predkosciach)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie spalanie tego auta cieszy. Na objazdówce po chorwacji (3600km) średnia z jazdy z klimą 4.5 mimo paru korków i jazdy po chorwackich autostradach średnio miedzy 120 a 150km/h.
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonale tylko dlatego ze auto zakupione z wyprzedaży rocznika. Patrząc na cennik wersji acenta 1.5dci z 2017r była by ocena 3/5
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 40tys km tylko 2 usterki. Podwinieta uszczelka tylnej szyby i piszczące hamulce. Na zimnym silniku falujące obroty ale z tym udam sie do serwisu dopiero jesienią.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 110KM 81kW
[l/100km]