Początkowo byłem zadowolony. Jednak z upływem czasu coraz mniej, a to za sprawą problemów z silnikiem i obrotami na biegu jałowym, głośnością pracy silnika, spalaniem.
Wrażenia
2,0
Silnik
Falują obroty na biegu jałowym. Tzn. Na zimnym silniku potrafią osiągać poziom 850, po czym, gdy silnik się rozgrzeje podnosza6 się do 1000. Po jakimś czasie znów spadną do 850 a następnie wzrosną. Nie pamiętam ile razy byłem w ASO. Za każdym razem inne wytłumaczenie, że to taki urok silnika, że to specjalny system wspomagający ruszenie itp. Wymienili nawet czujnik sprzęgła twierdząc, że to jest powód, później że trzeba wymienić kolejny czujnik. Ostatecznie ostało na tym, że niby wszystko jest ok.
Jednak podczas dłuższej jazdy obroty na biegu jałowym zaczęły podnosić się do 1500-2000. Problem wystąpił jeden raz.
Koleją rzecz, spod maski oprócz pracy silnika słychać dziwny, stały i powtarzający odgłos. Trudno jest mi go opisać.
3,0
Skrzynia biegów
Haczy na jedynce i dwójce.
3,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Na razie brak uwag.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
W ostatnim okresie z przodu słyszalne jest trzeszczenie przy pokonywaniu nierówności. Występuje niezawsze.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do katalogowych spałañ brakuuuuuje sporo. 7.5 w mieście ekonomiczna jazda. Trasa 6.0 do 120 km/h.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Falowanie obrotów na biegu jałowym.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 DIG-T 115KM 85kW
[l/100km]