Inne
: Fajnie mieć auto które wygląda na wiecznie nowe. Nikt mi nie powiedział że ten samochód jest stary lub nienowoczesny
4,0
Całokształt
Samochód przejechał 327 tyś km na polskich drogach i padł silnik. Postanowiłem sobie kupić taki samochód z UK i przełożyć kierownicę
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik lubi tylko dobre paliwo jeśli zatakujesz tzw olej napędowy na stacji krzak będziesz miał problemy.
Po przebiegu 327 000 silnik do wymiany .
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Najwygodniejszy samochód w swojej klasie .
Widać że auto ma dużo wspólnego z Laguną II
Komfort
4,0
Widoczność
Dla kierowców mających ponad 180 cm widoczności jest dobra
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jest w moim przypadku na poziomie zadawalającym samochód palił 8 l oleju napędowego w mieście to dobry wynik
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość plastików jest słaba widać to po elematach które szybko sie zużywają na przykład gałka do zmiany biegów lub elemety kierownicy . Słaba widoczność liczników w dzień
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
osprzęt japoński w silniku francuskim jest do niczego. Po 140 000 przewód do wspomagania kierownicy zaczął cieknąć a koszt wymiany w serwisie to 1200 zł. Najlepsze rozwiązanie jest wymienić u fachowca przewód gumowy na inny koszt to około 250 zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]