Dobra elastyczność, niezłe przyspieszenie - ogólnie przyjemne wrażenia
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra 6-biegowa skrzynia o krótkich skokach. Biegi wchodzą bez problemu. Bardzo dobrze zestopniowana.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry. Można czuć się pewnie. Bardzo dobre hamulce.
Komfort
5,0
Widoczność
Jedyny minus to przednie słupki - ale to jest typowe dla bardzo wielu współczesnych samochodów. Kamera z tyłu jest bardzo dobrym rozwiązaniem.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Panel N-Form bardzo przyjemny w obsłudze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna klimatyzacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająca ilość miejsca dla czterech osób. I dla bagażu też miejsca jest sporo.
4,0
Wyciszenie
Tu chyba mogłoby być lepiej. Ale ja mam zbyt czuły słuch... Niektóre plastikowe elementy deski rozdzielczej i drzwi powinny być lepiej spasowane. Przy różnych temperaturach trochę stukają niektóre elementy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zaskakująco dobrze - w mieście producent podaje 11,9 l / 100 km a ja uzyskuję wartości 9,7 - 10,2 . Na trasie przy spokojnej (zgodnie z przepisami) jeździe poniżej 8 l / 100 km, a na autostradzie przy stałych prędkościach 130 - 150 km / H ok. 9 - 10 l na 100 km. E 98 (verva, v-power) podnoszą zużycie. Między supremą 95 a 98 nie ma różnicy w zużyciu. Osiągi chyba nie są lepsze przy E98.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy poziom wyposażenia - praktycznie pełne - za bardzo dobrą cenę. Nie wiem dlaczego to avensis jest taka popularna. Ale nie mam nic przeciwko temu - primera nie jest taka opatrzona.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowy samochód.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 140KM 103kW
[l/100km]