Zawieszenie
: TRZEBA O NIE DBAĆ NA BIEŻĄCO A BĘDZIE DAWAŁO DUŻĄ DOZĘ BEZPIECZEŃSTWA I RADOŚCI Z JAZDY.
4,0
Całokształt
BEZAWARYJNE AUTKO - BENZYNA. SPORY W ŚRODKU, CICHY,
IDEALNY NA DŁUŻSZE TRASY, W MIEŚCIE PRZYDATNA KAMERA COFANIA. JEDYNA WADA TO DELIKATNE ZAWIESZENIE, JAK NA NASZE DROGI - NIE WARTO NA NIM OSZCZĘDZAĆ.
Wrażenia
4,0
Silnik
DOBRZE PRZYSPIESZA I JEST BARDZO ELASTYCZNY - CHOĆ LUBI WYŻSZY ZAKRES OBROTÓW.
5,0
Skrzynia biegów
BIEGI WCHODZĄ BEZ PROBLEMU JAK W KARABINKU AUTOMATYCZNYM.
4,0
Układ jezdny
DOBRZE TRZYMA SIĘ ZAKRĘTÓW ALE POD WARUNKIEM, ŻE DBAMY O ZAWIESZENIE,O KTÓRE NIESTETY NA NASZYCH DROGACH MUSIMY DBAĆ.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
WBREW POZOROM OBSŁUGA NIE JEST ZBYT SKOMPLIKOWANA - NAWET MOJA ŻONA PO TRZECH DNIACH ZAŁAPAŁA O CO CHODZI.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DUŻO PRZESTRZENI Z PRZODU , TYŁ JEŚLI NIE WOZIMY KOSZYKARZY JEST NIEŹLE.
5,0
Wyciszenie
BARDZO CICHA JEDNOSTKA 2.0 BENZYNOWA.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MINIMALNIE TRASA PRZY 120 - 130 KM/H OK. 7,5 L.
MAKSYMALNIE MIASTO ZIMA + KLIMA OK 11,5 L.
WYMIENIAŁEM TYLKO ELEMENTY ZAWIESZENIA CENY PORÓWNYWALNE Z INNYMI AUTAMI TEJ KLASY Z NIEMIEC CZY Z FRANCJI.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PROBLEM Z ŻARÓWKAMI H7 . TRZEBA WYMIENIAĆ CO OK. PÓŁ ROKU.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
WYMIANA KOŃCÓWEK DRĄŻKÓW I CZASAMI INNYCH ELEMENTÓW ZAWIESZENIA CO 30. - 40. TYŚ KM.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 140KM 103kW
[l/100km]