Układ hamulcowy
: Auto eksploatowane w górach, ciężko wprowadzić w poślizg,trzyma się doskonale drogi.Samochód udany.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Układ elektryczny
Układ hamulcowy
: przesmarowanie zacisków hamulca ręcznego
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Samochód jeździ w Zakopanem,doskonale sprawdza się w tych warunkach.Max.spalanie 10,5 l, na trasie przy
110 km/h nawet 5,9 l.Porządny japoński silnik benzynowy.
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna zmiana biegów
5,0
Układ jezdny
trzyma się drogi jak przyklejony.Dostępność części
za rozsądne pieniądze.Nie trzeba wymieniać całych
wahaczy.Generalny remont przedniego zawieszenia
wyniósł 500 zł.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo wygodny samochód na długie trasy
4,0
Wyciszenie
powyżej 130 km/h staje się głośniejszy ale wszystko w granicach normy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
oby tak dalej,wymieniam płyny eksploatacyjne i klocki i jeżdżę.Pamiętać należy o przesmarowaniu od czasu do czasu tylnych zacisków hamulca ręcznego.Jak
na razie nie trzeba robić żadnych dolewek oleju
do silnika ubytek jest znikomy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 116KM 85kW
[l/100km]