Hmm....gdyby nie strzasznie tandetne wykonanie byłaby to spoko fura. Ale plastki sa strasznie twarde a zarazem nieodporne na zadrapania, spasowanie wnetrza jest mizerne, wszedzie cos odstaje albo skrzypi, oznaczenie biegów na gałce to nalepka która sie oberwała i teraz widac tylko 1,3 i 5, fotel kierowcy sie buja na zakretach.....Do tego fura nie jest zbytnio urodziwa no i te zegary centralnie umieszczone
Wrażenia
3,0
Silnik
Głośny sie robi po przekroczeniu 3000 obr/min, na 4 i 5 mizerna elastyczność. I pali tyle samo co wersja 2 litrowa :(
4,0
Skrzynia biegów
Troche za dlugie przelożenia 4 i 5, drążek chodzi gumowato ale jest w miare precyzyjna i nie ma problemów z wchodzeniem biegów.
3,0
Układ jezdny
Twardawy, ale za to trzyma sie drogi jak przyklejony. Niestety mam koła 17 cali i opony szerokości 225 i na naszych drogach kierownicą szarpie na wszystkie strony, cały czas trzeba sie z nią siłować.
Komfort
4,0
Widoczność
Gdyby nie kamerka cofania byloby lipnie ale jest więc jest poprawnie.
3,0
Ergonomia
Hmmm...zegary na środku i panel N-form czy jak mu tam to mały zonk.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Fatalna sprawa. O ile ci z przodu maja tak jak trzeba to ci z tyłu w lato za goraco, w zime za zimno a przez caly rok duszno. Poza tym beznadziejne rozwiazanie jezeli chodzi o kierowanie strumieniem powietrza z kratek nawiewu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest spoko.
3,0
Wyciszenie
Powyżej 110-120 głośnawo.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali dużo, ceny częsci drogawe zwłaszcza w ASO
3,0
Stosunek jakość/cena
Wyposażenie naprawde dobre jak za ta cene ale samo wnetrze to pomyłka
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W sumie to nic się nie zepsuło tak całkiem. Zamek w tylnich lewych drzwiach brzeczy dziwnie przy zamykaniu, jest to nienaprawialne, trzeba wymienic caly zamek. ale działa dlatego z wymiana poczekam az przestanie
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 40 tysiacach przednie wahacze do wymiany.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 116KM 85kW
[l/100km]