Układ elektryczny
: Wyposażenie i układ elektryczny z którym mimo wielu bajerów nic poza immo mi się nie zepsuło. Miałem full elektrykę DVD, pełno lampek, Navi, itd.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: łączniki i końcówki na szczęście nie są drogie.
Karoseria
: Rdza na drzwiach i masce. Trochę to wkurzało ale te elementy były naprawiane wcześniej
Układ elektryczny
: Drżała kierownica przy hamowaniu, wymiana tylnich tarcz i klocków tak dokładnie tylnich nie przednich!
4,0
Całokształt
Ogólnie jazda super, spalanie jak na tą wielkość auta też w miarę niskie. Auto lepiej używać na dobrych drogach, ja używałem w małym miasteczku gdzie często się jeździ po torach i polnych drogach i łączniki wymieniałem na każdą wiosnę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik OK na łańcuchu. Zero problemów przy odpalaniu zimą. Spalanie też dobre. Szybko nie jeżdżę to średnio 6,7. Minimalnie 5,8 trasa \"trumna\" na dachu 3 osoby pies trasa 900km oczywiście spokojna jazda.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bardzo dobrze dobrana, ale 6 bieg po puszczeniu gazu i dodaniu jakby chciał wyskoczyć. poza tym OK.
4,0
Układ jezdny
Auto prowadzi się super (gdy nie ma kolein na drodze), trochę mały skręt przez co zahaczyłem inne auto przy cofaniu (mimo że kamera była).
Komfort
4,0
Widoczność
Na widoczność poza cofaniem nie można narzekać.
5,0
Ergonomia
W sumie super. Duzo miejsca nawet z tyłu. Uczucie siedząc za kierownicą o wiele lepsze niż np. w Oplu Omega czy Lagunie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzanie ok, Wentylacja też. na parowanie szyb nie mogłem narzekać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo dużo. Kierowca i pasażerowie, czy nawet pies nie mieli powodów do narzekania. Foteliki też bez problemu można zamontować. Niestety 3 foteliki nie zmieściły się z tyłu i muszę kupić coś gdzie się zmieszczą.
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek jakość/cena. Lepiej kupić Primerę (nie dci) niż Lagunę, Omegę, czy Passata.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszenie. miałem auto dwa lata i dwa razy na wiosnę wymieniałem łączniki stabilizatora i raz końcówki drążków i raz sworzeń wahacza z przody. Raz gumy od stabilizatora z tyłu. i raz komplet tarcz i kocki z tyłu , ale przy Tino miałem ten sam problem z hamulcami z tyłu , a zawieszenie było takie same. Poza tym wentylatory padły (naprawa we własnym zakresie), klakson, alternator pękł (obudowa).rozrusznik łożyska i intercooler był do wymiany bo kopcił na czarno przy ostrym przyspieszaniu ale to już następny właściciel musi zrobić bo miał o tym powiedziane.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padł rozrusznik (łożyska), alternator (pękła obudowa) immo (rozkodowało się) po razie. Są to dość istotne części bez których się nie pojedzie. Koszta naprawy na szczęście nie duże u zaprzyjaźnionego mechanika. razem 350 zł
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI 126KM 93kW
[l/100km]