NAJBARDZIEJ PODOBA MI SIE ODCHODZENIE OD INNYCH AUT. MAJAC 4 PASAZEROW I LODKE THULE X1 POD GORKE PRIMERA NA 6TYM BIEGU JESZCZE SIE ROZPEDZA. JEST GORKA W SZWECJI POMIEDZY GOTEBORG A YSTAD KTO JA ZNA TO ZROZUMIE MAJAC NA DOLE 160 NA GORZE WIEKSZOSC AUT JEDZIE JUZ TYLKO 3KA PRIMERA2.2 DAJE TAM POPIS.BARDZO BESPIECZNIE SIE WYPRZEDZA PO PARE DOBRYCH AUT NA3CIM I 4 BIEGU BO BIEG 2GI TO SZALENSTWO.
4,0
Skrzynia biegów
SZKRZYNIA BIEGOW CHODZI CZYSTO LECZ PO PRZEBIEGU 150000 5TY BIEG JUZ NIE WCHODZIL CZYSTO. W SUNNY TO BYLO NIE DO POMYSLENIA
5,0
Układ jezdny
SAMOCHOD PRZYLEPIONY DO DROGI JEST TRODNO GO ODLEPIC ZIMA MOZNA ZE ZDUMIENIEM DOCENIC WSZYSTKIE BAJERY ELEKTRONICZNE TEGO AUTA POPRAWIAJACE BEZPIECZENSTWO
Komfort
4,0
Widoczność
PRZEDNIA SZYBA SUPER .NOCA W DESZCZ MOZNA TO DOCENIC.GDYBY NIEBYLO TYLNEJ KOLOROWEJ KAMERY COFANIA BYLBY KLOPOT. JEDNAK DLA WPRAWIONEGO KIEROWCY KOPERTA TO BOLKA Z MASLEM
3,0
Ergonomia
JESJI KTOS CHCE KUPIC TO AUTO TO ERGONOMIE WYDAJE MI SIE AKCEPTUJE
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
PRZY DESZCZOWEJ POGODZIE POZIOM NAWIEWU USTAWIONY NA DWIE KRESKI DAJE RADE Z TYLNIA SZYBA CO MOWI SAMO ZA SIEBIE.CO DO OGRZEWANIA PO PRZEJECHANIU 2 KM W ZIME Z AUTEM NIE Z GARAZU DOPIERO PRACUJE. MOZE KTOS POWIE TO SUPER ALE WV JEST POD WZGLEDEM STARTU OGRZEWANIA DUZO DUZO LEPSZY
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
MIALEM PELNA WERSJE TEGO AUTA Z WSZYSTKIM NAJ W MODELU 2004 Z SILNIKIEM 2.2 SKORA PODGRZEWANE SIEDZENIA ITD... SPROWADZILEM BO CHCIALEM MIEC AKURAT TO AUTO .BRAKUJE PODPARCIA ODCINKA LEDZWIOWEGO PASAZERA
4,0
Wyciszenie
MOGLO BYC LEPIEJ LECZ NIE JEST ZLE
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ZUZYCIE PALIWA MALE JESLI AUTO CIAGNIE NA 6TYM BIEGU OD 120 DO 165 POTEM TO JUZ TRZEBA MIEC KASIURE NA ROPKE. JESLI GONI SIE PRIMERE JAK BEDZYNIAKA I NISSANA TO ZYZYCIE JEST OK . JESLI DUSI SIE TEN SILNIK ZUZYCIE JEST DUZE PONIEWAZ ZAPAS MOCY W TYM AKURAT MODELU DAJE DUZY ZAPAS W ZMIANIE BIEGOW.W TRASIE ZUZYCIE REWELACJA. JEDNAK AUTO DELIKATNE JEST NA SYF W POLSKIEJ ROPIE I WARTO TRZYMAC JEDNA DOBRRA SIE STACJI PONIEWAZ ELEKTROPOMPOWTRYSKI KOSZTUJA WLASCICIELA PO KIESZENI W SERWISIE
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
KAZDY DROBIAZG DOPASOWANY AUTO PRZEMYSLANE I DOPRACOWANE
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
MIALEM JEDNA USTERKE ZATANKOWALEM BRUDNA ROPE W SZWECJI NA SHELLU. FILT OLEJOWY PUSCIL TO W SILNIK. ELEKTROPOMPOWTRYSKI SA DROGIE. DAL RADE TYLKO SERWIS NISSANA NAWET SPECJALISCI Z BOSHA MIELI PROBLEM Z CZESCIAMI
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 dCi 138KM 101kW
[l/100km]