Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Primera III Kombi

Tonga Bonga, 13 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 140KM 103kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Nissan Primera III Kombi 2.0 i 16V 140KM 103kW 2002-2007 - Oceń swoje auto
4,46
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wyposazenie - od skory przez ksenony do elektrycznych foteli.
4,0
Całokształt
Ogolnie jest bardzo dobrze - slabsze opinie o tym modelu sa przez diesle Renault - 2-litrowa benzyna Nissana powoduje ze auto jest bezawaryjne - do tego ma bardzo bogate wyposazenie, wiec podroze sa przyjemnoscia. Nie znajdziemy tu wiekszych emocji, ot przyzwoite bezawaryjne auto do przemieszczania sie z pkt A do B.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2.0 to chyba najlepszy wybór w Primerce - po pierwsze totalnie bezawaryjny, cichy i elastyczny. Moc 140KM wystarczajaca, ale nie ma mowy o sportowych osiagach.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jak skrzynia, ani nadzwyczajnie fajna ani jakas zla, zestopniowana ok, nie haczy.
4,0
Układ jezdny
Ogolnie OK - tyle ze moja wersja ma fabrycznie sportowe zawieszenie - na autostradzie i za granica super, u nas cierpi komfort, no ale to nie wina auta ze mie zostal stworzony na bezdroza Europy Wschodniej.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobrze, lusterka moglyby byc wieksze, ale jest kamerka.
4,0
Ergonomia
Trzeba sie przyzwyczaic, nie ma co. Ergonomia nie jest idealna, duzo nietypowych rozwiazan ktorych obsluga nawet po jakims czasie nie jest intuicyjna i szybka. Wyglada to wszystko kosmicznie, ale ergonomia na tym cierpi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na jednostrefowa klime to jest ok, ogrzewanie tez bez problemow.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Primera nie jest tak duza jak niektore auta segmentu C, ale dla rodziny 2+1 jest OK. Jest nam wygodnie i nie ma problemu w kombiaku z miejscem na bagaz.
3,0
Wyciszenie
To chyba wspolna cecha aut Japonskich - przy duzych predkosciach robi sie glosno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2.0 benzyna i dosc ciezkie auto - cudow nie ma, 10l w miescie i 7,5 na trasie to normalny wynik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jedno z bardziej przystepnych aut tego segmentu - uwaga na okazje cenowe, moga przerodzic sie w koszmar. Zadbane auta, takie jak moje, sluza bezawaryjnie, ale trzeba przygotowac ok 25 tys zl - to i tak 10 tys mniej niz za Honde czy Toyote.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mam, odpukac, problemow. Wymienialem tylko to co sie zuzywa. Najwiekszy wydatek to bylo sprzeglo, no ale coz, raz na sto-pare tysiecy trzeba je wymienic i tyle.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukac, bez.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Primera III Kombi 2.0 i 16V 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Primera III Kombi