Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Primera III Kombi

Henry, 14 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 140KM 103kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 121 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan Primera III Kombi 2.0 i 16V 140KM 103kW 2002-2007 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Bogate wyposażenie
4,0
Całokształt
Primerka to bardzo solidne auto, ma ladna stylistyke i do disiaj wyglada swieżo. Jest bezawaryjna i niedroga w obsłudze. Moj egzemplarz ma bardzo ladne wyposazenie - skora, ksenony, nawigacja itd co na pewno wplywa na dobre samopoczucie podczas podrózy. Generalnie polecam i radze unikac \"okazji\" ktorych nie brakuje. Dobrego auta tej klasy nikt za darmo nie oddaje. Silnik 2.0 wydaje sie optymalny - 1.6 i 1.8 musza byc za slabe. Ja osobiscie kupilbym nawet 2.5 V6 - tyle ze takiego nie bylo :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Swietny silnik, bardzo cichy i spokojnie pracujacy. Mocy zawsze mogloby byc wiecej ale nie ma problemu, jest wystarczająco. Elastycznośc zadawalająca, wyprzedzanie nie jest problemem. Trzeba go podkręcic by uzyskac lepszą dynamikę, ale to normalne bez turbiny.
4,0
Skrzynia biegów
Nic specjalnego, widzialem lepsze, widzialem i gorsze. Srednia precyzja prowadzenia. Najwieksza zaleta to 6 biegow. Pracuje cicho i bezawaryjnie.
4,0
Układ jezdny
Układ jezdny jest swietny gdy droga jest gładka - mam fabryczne sportowe zawieszenie i felgi 17\". Na polskich nierownosciach jest juz gorzej, auto troszke myszkuje i precyzja prowadzenia ulega pogorszeniu, ale to wina bardziej naszych pseudo dróg niż auta.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma problemu - do przodu i na boki super, do tylu tez niezle, do tego mamy kamerę cofania.
4,0
Ergonomia
No cóż, wymaga to trochę przyzwyczajenia, guzikologia jest nietypowa, ale pamietajmy ze panel N-Form byl jednym z pierwszych tego typu systemow. Obsługa radia, nawigacji, klimy i kompa nie jest intuicyjna i trzeba sie tego po prostu nauczyc. Zegary na srodku wygladaja ciekawie, ale wymagaja oderwania wzroku od drogi by sprawdic wskazania.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobra automatyczna klima, dobre ogrzewanie + podgrzewane fotele.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Szału nie ma, nie jest to tak do konca klasa srednia, cos pomiedzy kompaktem a klasa srednia raczej - z przodu jest spoko, z tyłu nie bywam :) Bagaznik jest dosc ustawny, ma przydatne schowki + gniazdo 12V co ulatwia przewozenie turystycznej lodówki. Dla rodziny 2+1 bagaznik wystarcza, po zlozeniu kanapy bez trudu wstawimy na lezaco rower.
4,0
Wyciszenie
Doskonale to jest w S-Klasie, tu jest OK, nie ma co oczekiwac codow, mozna spokojnie rozmawiac nawet do predkosci maksymalnych.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jezdze dosc spokojnie a pali w okolicy 9l w miescie, na trasie ok 8. Szalu nie ma ale w sumie to 2l w benzynie wiec cudów nie ma.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupilem auto z pierwszej reki z maksymalnym wyposazeniem za rozsadna cene, mysle ze warto. Zlodzieje tez sie nim na razie nie interesuja, wola passaty i audi sąsiadów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mialem nieplanowanych napraw, zuzywaja sie tylko sprawy eksploatacyjne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Primera III Kombi