Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Primera III Kombi

Zbyszek Zakopane, 15 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 140KM 103kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 188 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Nissan Primera III Kombi 2.0 i 16V 140KM 103kW 2002-2007 - Oceń swoje auto
3,31
21% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Zawieszenie
1,0
Całokształt
Powiem szczerze jestem zawiedziny. Udało mi się sprzedać....jest tu kilka moich innych ocen, które dodałem tylko dlatego, żeby podnieść bezawaryjność tego auta. Jeśli zakochałeś się w tym aucie i chcesz go kupić to mimo wszysko kup benzynę....diesle są jeszcze gorsze. Potworna utrata wartości auta, chyba dlatego że naprawdę nie jest to już japońska primera...
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik naprawdę ok. przyspieszenie przyzwoite, troszke sporo pali ale to w końcu 2.0 i trzeba go wysoko kręcić.
5,0
Skrzynia biegów
super ,żadnych problemów. 6- ma swoje wielkie zalety :)
5,0
Układ jezdny
Poprostu się płynie tym autem.
Komfort
4,0
Widoczność
Dzięki kamerze cofania BDB!!
3,0
Ergonomia
hmmm...trzeba przejść szkolenie, ale wszystko do opanowania :)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parują szyby przy niskich temperaturach, a szczególnie w deszczu....trzeba koniecznie włączać klimę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Powiem szczerze jak na tą aklasę auta nie ma konkurencji .....super...
4,0
Wyciszenie
Do 3,5 tyś/min bardzo dobrze później słabiutko. Do 2tyś obr./min. tak cicho jakby silnik był zgaszony.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Powiedzmy dobrze, ale mogłoby być trochę lepiej. Spore spalanie w mieście, na trasie bardzo przyzwoicie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Poprostu przeciętnie......
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
I tu zaczynają się wielkie schody...........klamki, blokuje się sprężyna w zamkach, trzeba bebeszyć całą tapicerkę wyciągać zamek i psiknąć WD, niby nic ale drażni....jeśli mocno (siłą) przesuniesz siedzenie kierowcy zapali się kontrolka od poduch (mi 3x to się zdazyło), 80zł, za każdym razem kasowanie błędu....sporo drobiazgów się sypie....
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jestem zawiedziony: 1. Regeneracja kolumny kierowniczej 550zł. to częśta przypadłość primer; 2. zawieszenie poprostu tragedia....wymieniłem łączniki, sworzenie wah., końcówki drążków, wsiadam do auta a tu dalej puka....wymiana gum stabilizatora...cisza:)....a po 5tyś. znowu słyuchać jakieś stuki z przodu. Z tyłu podobnie ale bardziej wytrzymałe zawieszenie..........auto nie na polskie drogi!! 3. Wymiana katalizatora za 2500zł. w serwisie przy 165tyś. po tej kuracji serwisowej auto zaczęło brać olej!!! 4. Niby drobnostka ale....PRZEPUSTNICA czyszczona co 5tyśl. kilometrów. Obroty spadają do \"0\" czasami nawet potrafi zgasnąć.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan Primera III Kombi 2.0 i 16V 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan Primera III Kombi