Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Primera III Kombi

migaz, 15 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 140KM 103kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Nissan Primera III Kombi 2.0 i 16V 140KM 103kW 2002-2007 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Pozytywnie? -cały zespół napędowy. Nie ze względu na osiągi ale kulturę pracy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Nabyłem auto w komisie. Stalo długo bo znawcy odchodzieli zniechęceni automatem. Autko prowadzi się świetnie. Mam 49 lat i możliwość porównania, cały czas korzystam równolegle z innych samochodów. Nie podoba mi się rozwiązanie uszczelek w drzwiach, zbyt skomplikowane profile gromadzą wodę.
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik 2,0 z jakimis tam wałkami wyważającymi. Ani go nie słychać, anie nie czuć że pracuje. Dlatego stale trzeba zerkac na obrotomierz. Zmienne fazy rozrządu powodują, że równo ciągnie w calym zakresie obrotów. 5-5,5 tys. obrotów i dalej nie specjalnie głośno.
5,0
Skrzynia biegów
Kupilem ten samochod ze skrzynią bezzstopniową za namową mojego przyjaciela -mechanika, który stwierdził, że za kilka lat większość samochodów wyposażona bedzie w tego typu przekladnie. Na razie super, nie słychac i nie czuc zmian biegów, Całe to ustrojstwo pracuje jakby silnik byl elektryczny. Mysle że to robota japonczyków. Poza tym tradycyjna sekwencja 6 biegowa pozwala na bardziej tradycujną jazdę.
3,0
Układ jezdny
fabryczne felgi 17 calowe - odradzam! układ jezdny idealny na gładkiej drodze. W ostrych nierównościach kiepski. W łagodnych muldach po japońsku: \"jakotako\". Czuc pod kołami najmniejszy kamyczek czy rozjechaną żabę. Niejko rzutem na taśmę dopasowalem felgi 15\" i ogumienie 195/70 - primera zmieniła się nie do poznania, mniej tłucze, płynie dostojnie jak Lincoln Continental!
Komfort
4,0
Widoczność
jak w każdym kombiaku do tylu nie zabardzo, moglyby byc lepsze dwustrefowe lusterka, ale od czego... kamera cofania.
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką, moglby byc jakis dodatkowy schowek /półka kolo lewarka.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wolałem zwykły ręczny system ze starej Toyoty. Zawsze bylo widac ustawienie regulacji. No ale panowie inżynierowie z czegoś muszą żyć. Stąd w nowych samochododach tyle zagmatwanych i nipotrzebnych bzdetów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w czasie dlugiej spokojnej jazdy nie ma na czym oprzec ...łokcia lewej ręki. Przestrzen w bagażniku jak a mniejszego autka. Po co komu w kombiaku nadkola przygotowane na 19 calowe koła, a zajmujące tyle szerokości bagażnika. W starym Oplu Kadecie D z silnikiem 1,3 bylo trochę szerzej!
3,0
Wyciszenie
Kiepsko, ktoś oszczędzał na materiałach wygłuszających. Czy te modele Primery robią... Szkoci?
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autko sprawia wrażenie ociężałego. Jeździelem kiedyś Nubirą kombi też 2,0 i tez 140KM paliła dużo miej i lepiej się byjała.
5,0
Stosunek jakość/cena
Primera P12 kombi z 2002 r. Pełne wyposażenie ze skórą, pełną elektryką, felgami ALU17\" oponami DUNLOP SPORT3000, przekładnią CVT M6, instalacją gazową,etc. w cenie... np audi A6 z 1998 roku.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zgubilem w czasie jazdy zatyczkę od zbiorniczka plynu do spryskiwaczy. Po dłuższym postoju, piszczą zardzewiałe tarcze hamulcowe
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pali, jeździ, nie kopci, nie kicha, działa elektryka

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Primera III Kombi