JEŚLI KUPOWAĆ PRIMERĘ TO TYLKO Z TYM SILNIKIEM. DIESLE JAK KAŻDEMU WIADOMO SĄ AWARYJNE, PADAJĄ SZCZEGÓLNIE TURBINY PRZY 1,9.
INNE BENZYNIAKI SĄ POPROSTU ZBYT SŁABE DO CIĘŻARU TEGO AUTA.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje bardzo dobrze. Do 3,5tyś obr/min. spokojnie ale przy wartościach powyrzej 4 tyś. obr/min przyśpiesza wyśmienicie.
5,0
Skrzynia biegów
SUPER. 6 BIEGÓW
4,0
Układ jezdny
Dosyć mało trwałe zawieszenie przednie, (końcówki, łączniki, gumy itp. ale koszty eksploatacji nie są strasznie wygórowane. Pomijając serwis i kupując dobrej jokości zamienniki....
Komfort
5,0
Widoczność
Kamera cofania działa lepiej jak czujniki parkowania :)
4,0
Ergonomia
Trzeba pokochać to auto....nałka obsługi panelu sterowania, radia i klimy zajęła 1 dzień.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Do 160kmh naprawdę przyzwoicie, później trochę głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko zależy od stylu jazdy.
5,0
Stosunek jakość/cena
WCHWILI OBECNEJ PATRZĄC NA CENY URZYWANYCH MODELI NAPRAWDĘ WARTO. ZA 25TYŚ. MOŻNA W CHWILI OBECNEJ KUPIĆ ŁADNĄ PRIMERKĘ P12.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2 razy zapalił się "czek" od poduszek, ale to moja wina gdyż mocno (z dużą siłą)przesunięte zostało siedzisko pasarzera; poszedł jeden zimering (uszczelka) przy kolumie kierowniczej...koszt regeneracji całej kolumny 600zł.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 140KM 103kW
[l/100km]