W silniku wymieniałem czujnik położenia wału (130zł) i szczotkotrzymacz rozrusznika (50zł). Ogólnie dynamiczny i odpalał w każdych warunkach, ale okropnie bierze olej na poziomie 1l/1000km. Przy przebiegu 180000km (udokumentowany) zaczęły klekotać zawory i zaczął brać jeszcze więcej oleju.
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie wygodna. Czasami ciężko wchodzi 2 przy zimnym silniku
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Zero rdzy (samóchód 15 letni)
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Dziwne menu klimatyzacji i radia i licznik na środku. Można się przyzwyczaić, ale nie jest to naturalne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku, klimatyzacja działa bez zastrzeżeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ogólnie elektronika bez większych problemów
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Cały ten silnik 1.8 jest poważną usterką chyba, że ktoś ma chęć dokładać do tego auta pieniądze i wymieniać pierścienie i uszczelniacze zaworów.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 116KM 85kW
[l/100km]