po 50 tys. km wymiana końcówek drążków kierownicy, wymiana lewego wahacza przedniego, wymiana tylnego stabilizatora, do wymiany przedni prawy wahacz(jeszcze na gwarancji), ponadto opony fabryczne po 55 tys. km. są do wyrzucenia(DUNLOP), silnik działa rewelacyjnie, szyby parują, niemożliwe prawidłowe ustawienie zbieżności(podobno wpadłem w dziurę na drodze-tak mówili w serwisie), w jeżdzie dość twardy, ale wspaniale trzyma się drogi na zakrętach, ekonomia jazdy bez zastrzeżeń
5,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]